Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb nu een gewone ipod 20gb 4e generatie maar ik wil iets anders.
ik zat te kijken voor een ipod photo van 20gb maar zijn er ook nog andere merken die zoiets hebben ook met 20gb of meer en rond de 300euro?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 15:19 ]

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Iets van Archos mischien?, dan kan je ook films kijken enzo

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat doet dit topic overgens in APL :Y)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Doe je bankrekening een lol en hou gewoon je 4e generatie iPod. En anders moet je gewoon zelf even zoeken? Met google en wat vergelijkende reviews moet je toch wel antwoord op je vraag vinden lijkt me zo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Okee, ik weet wel een paar;

- Cown iAudio X5
- Samsung YH-J70
- iRiver H320
- iRiver H10 20 gb

check gadget talk

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 10:49 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk ns rond op www.mp3man.nl of op www.mp3spelers.nl.
Genoeg spelers te vinden, en ook genoeg die aan jou "eisen" voldoen.

Een beetje meer inzet had wel gemogen.

Persoonlijk zou ik voor de Archos Gmini 400 gaan, een van de betere videospelers.

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het idee alleen al dat je wilt switchen en je Apple in wilt ruilen hoe durf je die vraag hier te stellen.
Gezien je intellect zou ik het maar bij de eenvoud en het bedieningsgemak van je iPod houden.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

@Frogmen: Smiley vergeten ?

• RoD
  • Niet online

RoD

Frogmen schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:28:
Het idee alleen al dat je wilt switchen en je Apple in wilt ruilen hoe durf je die vraag hier te stellen.
Gezien je intellect zou ik het maar bij de eenvoud en het bedieningsgemak van je iPod houden.
Het is toch mogelijk dat er verschillende meningen bestaan over welke mp3speler de beste is? :?
Persoonlijk heb ik een hekel aan iPods, een ander vind ze weer geweldig.
Of de TS wil switchen moet ie toch zelf weten?
Je hoeft em trouwens ook niet persoonlijk aan te gaan vallen

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Exirion schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:31:
Doe je bankrekening een lol en hou gewoon je 4e generatie iPod. En anders moet je gewoon zelf even zoeken? Met google en wat vergelijkende reviews moet je toch wel antwoord op je vraag vinden lijkt me zo.
Inderdaad. Alleen als je ruimte te kort hebt zou ik switchen. Een kleurenscherm is natuurlijk leuk (de nieuwe iPod lijn met standaard kleur kwam 3 dagen nadat ik m'n 4G 20GB had besteld uit 8)7 ) maar in de zon zie je er niks van...en verder istie ook weinig anders dacht ik. Stel dat je nu een nieuwe koopt voor €330,- en je krijgt voor de "oude" nog €200,- (en dan heb je geluk; 't aanbod 2de hands iPods is gigantisch) dan heb je €130,- "verlies" en daarvoor krijg je een kleurenscherm waarop je sporadisch kijkt en een fotofunctie die je hoogstwaarschijnlijk weinig gebruikt :)

Koop voor die €130,- een bloemetje voor je moeder, een nieuwe boormachine voor je vader ga van de rest een avondje gezellig uit met vrienden :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:03:
[...]

Persoonlijk heb ik een hekel aan iPods
Kijk uit met dat hier te zeggen :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 17:03 ]

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 22:14
Persoonlijk heb ik een hekel aan iPods
offtopic:
kan ik beamen

[ Voor 18% gewijzigd door SgtCaffran op 18-08-2005 13:23 ]

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

[...]

Het is toch mogelijk dat er verschillende meningen bestaan over welke mp3speler de beste is? :?
Persoonlijk heb ik een hekel aan iPods, een ander vind ze weer geweldig.
Of de TS wil switchen moet ie toch zelf weten?
Je hoeft em trouwens ook niet persoonlijk aan te gaan vallen
Verschillende meningen okay.. maar die verschillende meningen kom je denk ik niet hier tegen in het Apple hokje ;)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

Voor alternatieven voor Apple spul kun je denk ik beter in Gadget Talk wezen :)

Een schop van Apple Talk naar Gadget Talk dus :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• RoD
  • Niet online

RoD

Scrummie schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:28:
[...]

Verschillende meningen okay.. maar die verschillende meningen kom je denk ik niet hier tegen in het Apple hokje ;)
offtopic:
dat is waar, maar daarom hoef je nog niet op iemand anders zn mening te gaan flamen

Verwijderd

leokennis schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:00:
[...]

Inderdaad. Alleen als je ruimte te kort hebt zou ik switchen. Een kleurenscherm is natuurlijk leuk (de nieuwe iPod lijn met standaard kleur kwam 3 dagen nadat ik m'n 4G 20GB had besteld uit 8)7 ) maar in de zon zie je er niks van...en verder istie ook weinig anders dacht ik. Stel dat je nu een nieuwe koopt voor €330,- en je krijgt voor de "oude" nog €200,- (en dan heb je geluk; 't aanbod 2de hands iPods is gigantisch) dan heb je €130,- "verlies" en daarvoor krijg je een kleurenscherm waarop je sporadisch kijkt en een fotofunctie die je hoogstwaarschijnlijk weinig gebruikt :)

Koop voor die €130,- een bloemetje voor je moeder, een nieuwe boormachine voor je vader ga van de rest een avondje gezellig uit met vrienden :)
Met de nieuwe iPods heb je meer batterijtijd, en is de agenda overzichtelijker doordat hij gebruik kan maken van verschillende kleuren.. Verder kun je door er linux op te zetten ook filmpjes kijken, en dan heb je zeker wel iets aan je kleurenscherm..

Verwijderd

je kan voor de iAudio X5V gaan, die is 319 euro, met kleurenscherm en ook voor foto's overzetten van je camera...kijk eens op www.audiolounge.nl

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij kan de TS nu zelf eerst beter ns reageren met wat ie nou wil...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic heeft weinig kans.
Er is in GT echt genoeg te vinden over heel veel verschillende mp3spelers. Het handige is dat iPods in Apple Talk ondergebracht zijn, dus als je eens iets anders dan een iPod wil, kan je in Gadget Talk vast wel wat vinden.
Welke mp3speler het dan moet worden, moet je toch echt zelf bepalen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.