Toon posts:

[IE] Crash

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik IE opent dan crash hij na 2 a 5 min, echt heel irritant. Ik weet echt nie waar het aan kan zitten maar ik draai winXP en SP2

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Wat geeft ie voor foutmelding?

(Je geeft btw wel lekker veel informatie :| )

[ Voor 46% gewijzigd door Jk_W op 16-08-2005 15:12 ]

Verwijderd

En wat zegt het logboek van windows XP daarover?

configuratiescherm => systeembeheer => logboeken

Verwijderd

Topicstarter
Vastgelopen toepassing: iexplore.exe, versie: 6.0.2900.2180, vastgelopen module: mshtml.dll, versie: 6.0.2900.2722, vastgelopen op: 0x000ce1f0.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Details
Id: 1000
Bron: Application Error

Helaas
Er is momenteel geen extra informatie beschikbaar over dit probleem in de berichten van het fouten- en gebeurtenislogboek of in de Knowledge Base-database. U kunt de koppelingen in het ondersteuningsgedeelte gebruiken om te zoeken of er ergens anders meer informatie beschikbaar is.

--------------------------------------------------------------------------------

Bedankt voor het zoeken naar informatie over dit bericht. Hiermee helpt u ons vast te stellen op welke punten meer informatie nodig is.

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Je kunt eens kijken of de SFC-tool wat soelaas kan bieden. Misschien is er ergens een bestand corrupt geraakt. Mogelijk dat er ook een add-on voor IE is die loopt te bokken. SP2 biedt de mogelijkheid om die add-ons te uninstallen of uit te schakelen.

En verder zijn er natuurlijk de work-arounds. Naja.. work-arounds.. Drastische verbetering meer.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 18:46
geheugen check gedaan ?

Verwijderd

Misschien wat spyware op je pc?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

cache legen :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hmja. Een vraag op deze manier over de muur gooien zonder zelf enige inzet te tonen is iets waarvan je best weet dat het op GoT niet de bedoeling is of handig is ;)

Ga met de info in dit topic en natuurlijk hier eerst zelf even aan de gang en open met een wat uitgebreidere topicstart een nieuw topic (in SA, B&V of indien relevant zelfs een ander subforum: afhankelijk waar je de oorzaak ziet) zodat we mee kunnen denken: deze sluit ik. Succes en tot zo :)

Ik gok met de info dat we hebben trouwens op spyware.

offtopic:
Inderdaad is het handig om tijdens het zoeken een andere browser dan IE te gebruiken :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.