Toon posts:

Pc Crasht/Valt uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn Medion PC
Sinds gisteren valt mijn pc om de paar minuten spontaan uit, nouja het gekke is de pc blijft wel draaien alleen op de monitor heb ik alleen maar zwart beeld of beeld van bijv een vastgelopen game.

wat me is opgevallen is dat de Fan van de videokaart eeneens een paar keer langzamer begint te draaien. terwijl de rest van de Fan's het nog gewoon op normale snelheid doen.

dus mijn eerste gedachte is dat het mischien aan de videokaart kan liggen?

ik heb hem er al wel uitgehaald en er weer opnieuw ingestopt, maar dat lost niks op.

ik heb van de 20 keer dat hij vastliep ook 1keer deze foutmelding gehad:
Driver_IRQL_NOT_Less_or_Equal in combinatie met een Blue screen

Mischien hebben jullie een idee?

Groetjes Stefan.

Pc Specs:

Pentium 4 3000mhz
Ati Radeon 9800 XL (pro)
1024 MB DDR RAM

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem net nog een keer opgestart en save mode, en na ongeveer 10 minuten, viel mijn pc niet uit maar begon het scherm langzamerhand steeds slechter en slechter te worden.
mischien te warm? omdat de Fan amper draait... als ik mijn hand erboven houd voelt hij wel warm aan

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-05 21:12
de fan van die kaart ff schoon maken en anders een andere fan er op en kijk ook ff als de andere fan's nog schoon zijn

• kahm-jai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02-2022

kahm-jai

Kyon-Kyon Neko!

Sluit me aan met hierboven gezegd.

Mocht dat nou niet helpen (wat me sterk lijkt), check even je voeding voltages en je memory.

Als de fan van mijn videokaart niet draait zegt hij bij mij hardware failure.. (na verloop van tijd)

Asus A8N-SLI, Athlon 64 3000+ @ 2,4 GHz, Corsair TwinX 2x512 3200XL 2xWD120GB, Apogee 6800 PCI-E@430/860, Enermax Noisetaker 495, Thermalright XP120, Nec3500, liteonDVD

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens,

De fan is inderdaad kapot.

binnen 3 dagen krijg ik een nieuwe van de garantie ;)

Verwijderd

var

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 19:20 ]

Pagina: 1