Als ik deze computer open, een map in winamp wil laden of een bestand wil uitpakken en moet aangeven in welke map, duurt het een hele tijd voordat de mappen en/of schijven zichtbaar worden.
Bij deze computer krijg ik eerst een zaklampje te zien.
Zo gauw ik mijn netwerkverbinding uit zet is dit over. Ik heb dus mijn 2e netwerkaansluiting op mijn moederbord ook geprobeerd en heeft hierbij het zelfde probleem. Tevens heb ik mijn adsl modem gereset maar hier ligt het ook niet aan.
In het logboek heb ik wel de steeds terug komende fout staan:
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: EventSystem
Categorie van gebeurtenis: (50)
Gebeurtenis-ID: 4609
Datum: 16-8-2005
Tijd: 10:52:19
Gebruiker: n.v.t.
Beschrijving:
Het COM+-gebeurtenissysteem heeft bij de interne verwerking een ongeldige resultaatcode gevonden. HRESULT is 8007041F voor regel 44 van d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Neem contact op met Microsoft Productondersteuning om dit te melden.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Kan iemand mij helpen?
Bij deze computer krijg ik eerst een zaklampje te zien.
Zo gauw ik mijn netwerkverbinding uit zet is dit over. Ik heb dus mijn 2e netwerkaansluiting op mijn moederbord ook geprobeerd en heeft hierbij het zelfde probleem. Tevens heb ik mijn adsl modem gereset maar hier ligt het ook niet aan.
In het logboek heb ik wel de steeds terug komende fout staan:
Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: EventSystem
Categorie van gebeurtenis: (50)
Gebeurtenis-ID: 4609
Datum: 16-8-2005
Tijd: 10:52:19
Gebruiker: n.v.t.
Beschrijving:
Het COM+-gebeurtenissysteem heeft bij de interne verwerking een ongeldige resultaatcode gevonden. HRESULT is 8007041F voor regel 44 van d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Neem contact op met Microsoft Productondersteuning om dit te melden.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Kan iemand mij helpen?