Toon posts:

Pc connected with Tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

I have my Pc connected to my Tv since today, but when I try to watch a movie on my television with VLC player, you hear the sound but the movie itself won't appear.

Anyone an idea how to solve this??

Thanks in advance,

Xizer

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-08 22:48
Did you install any video-codecs like DivX or XviD?

Verwijderd

EUH...... please give us some info about hardware and installed software etc etc.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hi and welcome to GoT. I hope you're dutch, since this is a dutch forum - so if you are, please let us know :)
We have some very good guides on this - but they're all in dutch, so if you can't read that I dont give you much of a chance on this forum :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
More info about connecting your pc to a tv at: http://www.weethet.nl/english/video_connect_pc2tv.php

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ff vergeten dat ik hier ook nederlands kan schrijven! lol ( Zit normaal alleen op engelse fora. )

Ik denk wel dat dat mijn video codecs in orde zijn omdat hij het in het begin wel gedaan heeft. Heb iets in de instellingen moeten kloten om kleur te krijgen op de tv, en sindsdien heb ik dus geen beeld meer :s
Wanneer ik mijn instellingen weer terugzet zodat ik weer zwart-wit heb, heb ik nog steeds geen beeld. :(

Ps: Bedankt voor de reply's tot nu toe

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 15:14 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mooi. Heb je De grote tv-out FAQ al gezien? Doorloop dat eens, kijken of je er verder mee komt.
Persoonlijk denk ik dat het in je overlay-settings zit :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

je tv als hoofdmonitor zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Ben er nog steeds niet uit!! ;(

[editje]Heb al eens met de overlay instellingen liggen te kloten maar helaas geen succes.[/editje]

Dit zijn mijn huidige overlay instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.thepoolfanclub.com/others/vb.JPG

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 16:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fixed it. _/-\o_

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

jaKKer

liev ;x She's on Fire

how? hoe?

leuk voor de andere mensen met hetzelfde probleem O+

[ Voor 81% gewijzigd door jaKKer op 16-08-2005 16:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Volledige scherm apparaat van standaard naar secundair gezet. Toen deed ie het. :D

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb ik nog een vraagje... Is het jou gelukt het geluid ook naar je TV te krijgen?

Als ik het doe (met composite) dan komt de video wel op TV, maar het geluid blijft gewoon via m'n geluidsboxen gaan ipv de TV...

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Verwijderd

CelestialCelebi schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:05:
Heb ik nog een vraagje... Is het jou gelukt het geluid ook naar je TV te krijgen?

Als ik het doe (met composite) dan komt de video wel op TV, maar het geluid blijft gewoon via m'n geluidsboxen gaan ipv de TV...
eehhm.... geluid gaat niet over de videokabel ;)
gewoon uitgang van je geluidskaart naar de audio in van je tv zal het wel doen :Y)

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:12:
[...]

eehhm.... geluid gaat niet over de videokabel ;)
gewoon uitgang van je geluidskaart naar de audio in van je tv zal het wel doen :Y)
Uh.. Niet om het een of ander... Maar dan moet ik elke keer die kabel omwisselen? Of zie ik dat verkeerd?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Verwijderd

CelestialCelebi schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:27:
[...]

Uh.. Niet om het een of ander... Maar dan moet ik elke keer die kabel omwisselen? Of zie ik dat verkeerd?
er bestaan vast wel kabels of kastjes om het signaal te splitsen :z. gewoon ff naar een audiozaak gaan.....
Pagina: 1