[Request] Het volgen van 'grote' topics

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is me al een paar keer overkomen: een groot topic (bv Show je desktop deel zoveel) staat in mijn bookmarks. Na een paar maanden kom ik terug bij mijn bookmarks en klik op dat topic. Natuurlijk gesloten. Natuurlijk klik ik dan op last, kom ik het volgende deel, wat op zijn beurt gesloten is. Dan klik ik weer op last etc etc.

Dit moet toch simpeler kunnen?

Niet iedereen volgt een 'groot' topic evenveel en zal daarom zijn / haar bookmarks niet actueel updaten. Aan de andere kant lijkt het me een simpel iets om hiervoor iets te verzinnen. Een soort van Rss-feed wat de verschillende delen overstijgt.

Aan het volgende zat ik te denken: een subfora waarin grote topics zijn aangemeld. Je krijgt dan bv [Raad het plaatje aan de hand van een detailopname - volgen]. Je ziet dat het nr is vervangen door zoiets van volgen. Als je de titel aanklikt wordt je via een redirect doorgestuurd naar het meest actuele topic. Dit lijkt me via een simpel redirect commando goed te doen.

GoT hoeft alleen een plek (subfora) en een set van commando's aan te bieden, de gebruikers moeten zelf verantwoordelijk zijn om het geheel up to date te houden.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 22:19

momania

iPhone 30! Bam!

Zijn er al meer met dit soort iedeeen hoor ;)

[rml][ feat]Auto bookmark bij opvolgend topic[/rml]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm lijkt me geen goed idee om grote topics in 1 subforum te duwen. Bovendien, als iemand echt heel graag een topic wil blijven volgen dan houdt hij zijn bookmarks toch wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:59:
Hmm lijkt me geen goed idee om grote topics in 1 subforum te duwen. Bovendien, als iemand echt heel graag een topic wil blijven volgen dan houdt hij zijn bookmarks toch wel bij ;)
Waarom is het geen goed idee? Ik vind een 'meta-bookmark' wel geen goed idee :)

Kijk, er zijn een aantal topics die ik zo af en toe volg, maar waar ik niet helemaal in ga zitten. Bv Firefox: ik heb het, gebruik het, maar ben geen super-user/tweaker die alle ins en outs weet. Ik zit liever in andere fora (de laatste tijd teveel HK 8) ) Maar om de zoveel weken wil ik wel even mijzelf up-to-date houden.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Grote topics zijn toch al gedrochten, die niemand helemaal van begin naar eind gaat doorlezen.

Mag ik dan ook een feature voor grote topic vragen: maak de search zo dat hij direct naar de relevante post springt in het grote topic.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

featurerequests horen in React Bugs en Featurerequests, maar aangezien er al een soortgelijke request is (zie de link die momania geeft), doe ik deze op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.