Toon posts:

onbereikbare demon nieuwsgroepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Sinds een maand kan ik bijna geen nieuwsgroepen via Demon als provider meer bereiken.
Is hier een oorzaak van of weet iemand wat er bij demon aan de hand is?

Ik had Demon gebelt maar ze gaven mij hier niet echt een goed antwoord op.
Ik wil nu overstappen naar een andere provider of lid gaan worden van een payserver.

Ook heb ik vaak last dat de verbinding wegvalt, en dat ik geen nieuwe release van een ipadres krijg.
Dan moet ik de server rebooten en dan krijg ik pas weer verbinding met Demon.

Laatste vraag is:
Welke provider heb op dit moment de beste beriekbaarheid van nieuwsgroepen?

thx
Linkin

Verwijderd

Topicstarter
niemand???

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-02 13:46
Graag geen schopjes binnen 24 uur..

Goed(kope) payserver: Eweka

[ Voor 47% gewijzigd door Luqq op 16-08-2005 16:01 ]

Verwijderd

ik heb geen problemen met nieuwsgroups van demon (via Supernews). Dat wil zeggen, het werkt gewoon goed. ik baal uiteraard wel van de traagheid en de "tijdelijke" verlaging naar 2 threads. oplossing: pay-servertje nemen. Ga niet vragen welke want daar zijn ook al 200 topics over geweest. ;)

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 12:18

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Beetje ongeduldig ???

Als je 'the Search' gebruikt had dan was je wel een topic of wat tegen gekomen over Binairy Payservers en over t feit dat Demon de SuperNews verbinding zo'n beetje gecastreerd heeft.

Ik heb zelf een Demon verbinding (8Mbit down / 1Mbit up) en de NNTP van Demon zuigt (2 threads a 50 Kb/sec elk als ik me niet vergis).
Met mijn betaal account bij UNS (www.usenetserver.com) trek ik echter bij tijd en wijle zo'n beetje mijn bandbreedte dicht (toch zo'n 700 a 800 Kb/sec) en UNS heeft een redelijk goede retentie (en zoals iedere nntp provider af en toe problemen met de server farm).

[ Voor 8% gewijzigd door Pantagruel op 16-08-2005 16:10 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
nou sorry voor het ongeduld.
ik ben geen dagelijkse gebruiker op tweakers, vandaar.

Maar iig bedankt.
Pantagruel schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:09:
Beetje ongeduldig ???

Als je 'the Search' gebruikt had dan was je wel een topic of wat tegen gekomen over Binairy Payservers en over t feit dat Demon de SuperNews verbinding zo'n beetje gecastreerd heeft.

Ik heb zelf een Demon verbinding (8Mbit down / 1Mbit up) en de NNTP van Demon zuigt (2 threads a 50 Kb/sec elk als ik me niet vergis).
Met mijn betaal account bij UNS (www.usenetserver.com) trek ik echter bij tijd en wijle zo'n beetje mijn bandbreedte dicht (toch zo'n 700 a 800 Kb/sec) en UNS heeft een redelijk goede retentie (en zoals iedere nntp provider af en toe problemen met de server farm).
Pagina: 1