Problemen met brander (Samsung CD-R/RW SW-408F)

Pagina: 1
Acties:

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:55
Sinds een al wat geruimere tijd ondervind ik problemen met het branden van audio cd's. Iedere keer als ik een cd wil branden, zet hij het eerste nummer op de cd, en vervolgens krijg ik onderstaande error:

Afbeeldingslocatie: http://www.maurice-k.com/trash/branderrorsmall.jpg
* -Klikbaar- *

Het maakt niet uit welke brandsnelheid ik instel, hij geeft altijd deze error, en als ik met 40x brand, stopt hij ook altijd op precies dezelfde plek (Na ongeveer 33 seconden op 8% compleet).

Nu heb ik gisteren al een nieuwe update van Nero geinstaleerd (6.6.0.16) met de achterliggende gedachte dat het misschien aan Nero kon liggen, maar ook dit hielp niet.

Hierna heb ik een ODD Firmware Liveupdate van Samsung geinstaleerd (Kan alleen nu de url niet meer vinden waar ik dit vandaan heb :?). Hier heb ik ook iets mee geinstaleerd (wat weet ik niet meer, en kan ik ook niet meer vinden.)

Ik heb ook nog geprobeerd om de stuurprogramma's bij te werken, maar daarbij krijg ik de melding dat er geen betere software voor de huidige hardware gevonden kan worden.

Dus nu is mijn vraag of iemand dit probleem kent, en weet hoe ik dit kan verhelpen, Óf is mijn brander gewoon naar de klote en kan ik deze weggooien??

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:55
* * Bescheiden kickje * *