Toon posts:

[Oracle] Portal en de opslag locatie van pageID waarden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee waar Oracle Portal (version 3.0.9.8.5 ) de informatie over pageID's opslaat? Ik wil graag weten in welke tabel/file deze informatie is opgeslagen zodat ik er wat testen op kan uitvoeren en kan kijken of hier ergens de reden zit van een fout die ik in mijn aplicatie tegen kom.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dit is zo specifiek dat je echt van geluk mag spreken als er iemand op GoT is die dit weet. Ik zou als ik jou was even op de Oracle-fora kijken en het hele zaakje even door Google halen :)
Zoeken op datamodel en oracle portal kon wel eens wonderen doen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bang dat dat helaas zal kloppen dat niemand hier het antwoord zo klaar heeft maar zodra ik het heb gevonden dan zal ik hier even een post doen zodat iedereen die hierna een dergelijk vraag heeft er ook hier iets over kan vinden.

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:13

JaQ

In principe worden rechtstreeks DML acties op de portal tabellen niet gesupport door oracle (en dat wist je vast al ;) ).

Uit mijn hoofd roep ik dat je in de prefstore tabellen wilt kijken, maar uit ervaring weet ik dat je dat niet wilt. Wat je wel wilt is de packages bekijken die door portal zijn meegeleverd, zo'n wwv_ package dus. Ik weet alleen niet meer uit mijn hoofd welke het is die je hiervoor nodig hebt (het is al weer een jaartje of 3 geleden dat ik voor het laatst iets met portal en ontwikkelen heb gedaan).

lang leve metalink:

select siteid,id name from wwpob_page$ where name='PAGENAME';

[ Voor 9% gewijzigd door JaQ op 16-08-2005 16:14 ]

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me