Ik ben op dit moment bezig om met een (classic) ASP (jeuh...) script een rss feed op te halen van de ene server en hem vervolgens op te slaan op de server van waaruit het asp script aangeroepen wordt.
Dit probeer ik te doen middels onderstaande code:
Het probleem is nu dat wanneer ik het script gebruik, ik de volgende (lekker onduidelijke) foutmelding krijg:
Line 17 is hier de line waarop de write methode wordt aangeroepen. Ik ben erachter dat deze foutmelding alleen optreedt wanneer de rss file groter is dan een bepaald aantal bytes.
Op mijn zoektocht op internet kwam ik geen oplossing voor dit probleem tegen, tevens werd nergens gezegd dat er een maximale omvang was van het argument van de write methode.
Iemand die weet hoe dit probleem op te lossen / te omzeilen? Is er misschien een serverside iis instelling ofzo die de omvang aan banden legt?
Dit probeer ik te doen middels onderstaande code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <%
'** Set some vars
poultryRssUrl = "http://www.website.nl/rss.xml"
localRssUrl = "path\rss.xml"
'** Check if file exists. If not create file, else overwrite file
set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
if NOT fs.FileExists(localRssUrl) Then
set rssFile = fs.CreateTextFile(localRssUrl)
else
set rssFile = fs.OpenTextFile(localRssUrl, 2)
end if
'** get RssFeed and copy it to file
rssFeed = getRssFeed
rssFile.write(rssFeed)
rssFile.Close()
'** Gets and returns the content of the rss feed
function getRssFeed()
Set xmlHTTP = Server.CreateObject ("Msxml2.ServerXMLHTTP")
xmlHTTP.Open "GET", poultryRssUrl, False
xmlHTTP.send
getRssFeed = xmlHTTP.responseText
end function
%> |
Het probleem is nu dat wanneer ik het script gebruik, ik de volgende (lekker onduidelijke) foutmelding krijg:
code:
1
2
3
4
5
| Microsoft VBScript runtime error '800a0005' Invalid procedure call or argument /site/include/rss.asp, line 17 |
Line 17 is hier de line waarop de write methode wordt aangeroepen. Ik ben erachter dat deze foutmelding alleen optreedt wanneer de rss file groter is dan een bepaald aantal bytes.
Op mijn zoektocht op internet kwam ik geen oplossing voor dit probleem tegen, tevens werd nergens gezegd dat er een maximale omvang was van het argument van de write methode.
Iemand die weet hoe dit probleem op te lossen / te omzeilen? Is er misschien een serverside iis instelling ofzo die de omvang aan banden legt?