Toon posts:

Versatel 20mb probleem met Multimedia Modem

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al even op het forum gezocht, maar ik heb hierover niks kunnen vinden, vandaar dat ik het zo maar even vraag. Mocht dit al eens beantwoord zijn, dan kan dit topic dicht.

Sinds gisteren maak ik gebruik van Versatel 20mb. Allemaal leuk en aardig, maar de p2p-programma's die ik gebruik (eDonkey, Azureus en Soulseek), werken nu allemaal niet of zeer langzaam. Ik snap dat dit met de ports te maken hebben die open moeten staan, maar nadat ik deze instel bij mijn configuratie helpt het nog geen ene klap. Ook nadat ik ze bij mijn Windows Firewall (verder heb ik geen firewall) heb ingesteld zie ik geen resultaat. Ik zal even specifiek zijn:

Bij eDonkey heb ik een virtual server gemaakt met TCP-poort 4662 en UDP-poort 6066. Bij Azureus met TCP-poort 6881 en bij Soulseek TCP-poort 27724.

Nu, ik ben geen held met netwerken (ik heb er geen enkele ervaring mee), dus ik heb het idee dat ik gewoon iets stoms vergeet, maar wat? Stel ik iets verkeerd in? Vergeet ik iets in te stellen? Moet ik nog iets anders veranderen?

Ik heb al diverse sites bekeken die dit behandelen, maar hoe ik de instructies ook opvolg, niets helpt.