nieuws: Intel eerder met Xeon MP 'Paxville' dual-coreprocessors
Ik vind het niet professioneel overkomen als een woord twee keer in twee zinnen achter elkaar wordt gebruikt en in één alinea zelfs drie keer. Als ik me niet vergis is er zelfs een taalkundig woord voor, die ik eerder al niet heb kunnen vinden, helaas.Intel heeft de redactie van Tweakers.net laten weten dat het de Xeon MP 'Paxville' nog dit jaar zal introduceren. Normaal gesproken zou Intel deze dual-coreprocessor voor multi-processorsystemen pas in 2006 introduceren. Ook de Paxville DP voor dual-processorsystemen zou dit jaar nog worden uitgebracht. De ontwikkeling van deze nieuwe processors ging volgens Intel echter sneller dan verwacht, waardoor deze eerder geïntroduceerd kunnen worden. Daarnaast is Intel vandaag ook begonnen met een evaluatieprogramma voor dual-coreprocessors. De bedrijven die aan dit programma meedoen zouden onder andere de beschikking krijgen over dual-core Xeon-processors.
Dat is toch een stuk beter in mijn opinie.Intel heeft de redactie van Tweakers.net laten weten dat het de Xeon MP 'Paxville' nog dit jaar zal introduceren. Normaal gesproken zou Intel deze dual-coreprocessor voor multi-processorsystemen pas in 2006 lanceren. Ook de Paxville DP voor dual-processorsystemen zou dit jaar nog worden uitgebracht. De ontwikkeling van deze nieuwe processors ging volgens Intel echter sneller dan verwacht, waardoor deze eerder op de markt gebracht kunnen worden. Daarnaast is Intel vandaag ook begonnen met een evaluatieprogramma voor dual-coreprocessors. De bedrijven die aan dit programma meedoen zouden onder andere de beschikking krijgen over dual-core Xeon-processors.
[ Voor 1% gewijzigd door PcDealer op 16-08-2005 09:27 . Reden: typo! ]