Herhalingen in berichten met dezelfde woorden

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
nieuws: Intel eerder met Xeon MP 'Paxville' dual-coreprocessors
Intel heeft de redactie van Tweakers.net laten weten dat het de Xeon MP 'Paxville' nog dit jaar zal introduceren. Normaal gesproken zou Intel deze dual-coreprocessor voor multi-processorsystemen pas in 2006 introduceren. Ook de Paxville DP voor dual-processorsystemen zou dit jaar nog worden uitgebracht. De ontwikkeling van deze nieuwe processors ging volgens Intel echter sneller dan verwacht, waardoor deze eerder geïntroduceerd kunnen worden. Daarnaast is Intel vandaag ook begonnen met een evaluatieprogramma voor dual-coreprocessors. De bedrijven die aan dit programma meedoen zouden onder andere de beschikking krijgen over dual-core Xeon-processors.
Ik vind het niet professioneel overkomen als een woord twee keer in twee zinnen achter elkaar wordt gebruikt en in één alinea zelfs drie keer. Als ik me niet vergis is er zelfs een taalkundig woord voor, die ik eerder al niet heb kunnen vinden, helaas.
Intel heeft de redactie van Tweakers.net laten weten dat het de Xeon MP 'Paxville' nog dit jaar zal introduceren. Normaal gesproken zou Intel deze dual-coreprocessor voor multi-processorsystemen pas in 2006 lanceren. Ook de Paxville DP voor dual-processorsystemen zou dit jaar nog worden uitgebracht. De ontwikkeling van deze nieuwe processors ging volgens Intel echter sneller dan verwacht, waardoor deze eerder op de markt gebracht kunnen worden. Daarnaast is Intel vandaag ook begonnen met een evaluatieprogramma voor dual-coreprocessors. De bedrijven die aan dit programma meedoen zouden onder andere de beschikking krijgen over dual-core Xeon-processors.
Dat is toch een stuk beter in mijn opinie.

[ Voor 1% gewijzigd door PcDealer op 16-08-2005 09:27 . Reden: typo! ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
PcDealer schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:00:
nieuws: Intel eerder met Xeon MP 'Paxville' dual-coreprocessors

[...] Ik vind het niet professioneel overkomen als een woord twee kee in twee zinnen achter elkaar wordt gebruikt en in één alinea zelfs drie keer. Als ik me niet vergis is er zelfs een taalkundig woord voor, die ik eerder al niet heb kunnen vinden, helaas
Je hebt gelijk en ik heb het een en ander gewijzigd.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-03 16:22

Nik

op de markt brengen = ! introduceren, hou daar wel rekening mee :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Wow erkenning. Dank u testcase :)
Alleen vreemd dat men er twee jaar geleden anders over dacht.
proller schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:17:
op de markt brengen = ! introduceren, hou daar wel rekening mee :)
Je hebt gelijk. :> Mijn suggestie teruglezend kom ik tot de conclusie dat het hier niet onjuist is. :)

[ Voor 27% gewijzigd door PcDealer op 19-08-2005 09:03 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Maar nou klopt deze zin niet meer:
Oorspronkelijk zou Intel deze dual-coreprocessor voor multi-processorsystemen pas in 2006 op de markt komen.
komen >> brengen of "Intel" weghalen.

Verwijderd

polaris schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 19:20:
Maar nou klopt deze zin niet meer:

[...]

komen >> brengen of "Intel" weghalen.
Of +laten :P.
Pagina: 1