LG = Lucky Goldstar voorheen gewoon Goldstar
ze maken idd leuke monitoren maar geef mij toch maar een Sony of Iiyama
ze maken idd leuke monitoren maar geef mij toch maar een Sony of Iiyama
hm ja ik heb ook een LG (775N), een 17", ik heb er wel wat problemen mee gehad. Mn 1ste gaf na een paar maanden om de zoveel minuten een electrisch/statisch tikje door het beeld.. dit ging een paar weken zo totdat ie het helemaal niet meer deed
. Maar dr zat nog garantie op dus nieuwe gekregen. Paar maanden later -> deze begint OOK te tikken en paar weken later -> dood. Ik heb nu monitor nummer 3 in een periode van 1,5 jaar..
Ik heb hier een lg 77m en een 795ft, perfecte dingetjes. (ikzelf heb een iiyama omdat de lg 995e niet meer op voorraad was
)
Ik heb al drie jaar een LGstudioworks 57i voor mn neus staan zeer goeie 15"monitor die nog 70hz haalt bij 1600*1200 wat ik toch wel goed vindt voor een 15inch
edit: typo
edit: typo
Advanced sheep-counting strategies
Erg tevreden. Heb een 99T en een 775C. Zo'n 1,5 jaar. Nooit problemen mee gehad.
Life Is Not A Journey To The Grave With The Intention Of Arriving Safely In A Pretty And Well Preserved Body, But Rather To Skid In Broadside, Thoroughly Used Up, Totally Worn Out, And Loudly Proclaiming: Wow.... What A Ride !!!
Flatron 775FT.... als een jekker!!!
Verwijderd
Zeker goede prijs - kwalitiet verhouding ik had gelukkig net wat meer centjes en heb een IIYAMA vision master PRo 451 aangeschaft; 19" flattron perfect! Prijs 1490,- maar zeker zijn geld waard!
Verwijderd
IIYAMA RULES!!!
Ik heb een Vision Master Pro 411 (17" flatscreen) en ik ben er zeer gelukkig mee!!!
Ik heb een Vision Master Pro 411 (17" flatscreen) en ik ben er zeer gelukkig mee!!!
Verwijderd
Ik heb hier ook al weer een tijdje een LG voor m'n neus staan. Net als Rick_H een 775N, maar ik heb er nog noooooit problemen mee gehad. In tegendeel, ben erg aan hem gehecht
Ik heb ook een LG 775FT en ik ben ook zeer tevreden. Is niet zo duur als een Iiyama, maar toch zeker net zo goed. Die LG Flatrons kwamen trouwens bij een heleboel testen als beste eruit
. Nog geen spijt van gehad
Pagina: 1