Beste mense,
ben op zoek naar een digi cam voor maximaal 250 euro... heb al gevonden :
Pentax S50

Ong. 220 euro
Pentax 50

Ong. 180 euro
Kodak C360

Ong. 224 euro
Kodak C340

Ong. 185 euro
Heb je misschien nog beter toestellen van maakt niet uit welk merk... vertel het maar !
Voorwaarden zijn niet veel... moet er beetje goed uitzien... kwaliteit fotos moet mooi zijn (lieftse 5 MP ofzo) en ISO mag wel rond de 400 liggen... en als het ook nog lukt liest een ACCU erin ... zodat ik em makkelijk met de oplader op kan laden ipv. die irritante batterijen steeds
Wie kan me helpen ?
Bij voorbaat dank,
Dennis van den Hout
//Edit: Liefste ook geen DIGITAL ZOOM, maar OPTICAL zoom... of moet een combinatie zijn van beide maar niet alleen maar DIGITAL ZOOM...
ben op zoek naar een digi cam voor maximaal 250 euro... heb al gevonden :
Pentax S50

Ong. 220 euro
Pentax 50

Ong. 180 euro
Kodak C360

Ong. 224 euro
Kodak C340

Ong. 185 euro
Heb je misschien nog beter toestellen van maakt niet uit welk merk... vertel het maar !
Voorwaarden zijn niet veel... moet er beetje goed uitzien... kwaliteit fotos moet mooi zijn (lieftse 5 MP ofzo) en ISO mag wel rond de 400 liggen... en als het ook nog lukt liest een ACCU erin ... zodat ik em makkelijk met de oplader op kan laden ipv. die irritante batterijen steeds
Wie kan me helpen ?
Bij voorbaat dank,
Dennis van den Hout
//Edit: Liefste ook geen DIGITAL ZOOM, maar OPTICAL zoom... of moet een combinatie zijn van beide maar niet alleen maar DIGITAL ZOOM...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 01:12 ]