Toon posts:

DivX: Waarom geen beeld????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal

Ik heb een fijne divx-movie gedownload met de extensie .avi, moet goed izjn d8 ik zo...

Maar windows media player ziet hem als een liedje: aleen geluid dus :(

Ik heb zon divx codec geinstalled, maar dat helpt niks..

Ik heb ook een paar players geprobeerd, maar de ene wil niet en de andere geeft (weer) geen beeld...

MAARRRRR..als ik em in windows movie maker laad, geeft ie wel beeld ( in die gekke clips enzo) Dus de divx moet wel goed zijn d8 ik zo!

Wie kan me helpen? met 1 of andere handige player die in 1x werkt ofzo??
Want ik weet het echt niet meer!!!!!! :(

ps: Ik was op zo'n site met een filmpje: als je dit ziet is je divx codec goed!! En ja hoor: die zag ik wel goed!! :?

Verwijderd

Topicstarter
Forgive me, for i'm impatient!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Zo te zien is je codex goed geinstalleerd, maar voor alle zekerheid:

Heb je na het draaien van de setup/install ook het runmefirst proggie gedraaid dat ie ergens neerzet?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Installeer de codec nog een keer.
En weet je zeker dat het geen SMR movie is... In dat geval moet je de angelpotion codec ff afhalen bij divx-digest...

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op maandag 15 januari 2001 00:08 schreef ZarroX het volgende:
Installeer de codec nog een keer.
En weet je zeker dat het geen SMR movie is... In dat geval moet je de angelpotion codec ff afhalen bij divx-digest...
sorry dat ik deze topic omhooghaal, maar het is beter dan een nieuwe topic openen :)

maarre, die codec kan ik niet download bij divx digest omdat die site niet goed werkt. heeft iemand ergens een directe link of een andere site waar ik hem vandaan kan halen???

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:39
Je heb zeker codex 3.11 Dat gaf bij mij ook problemen met een film.. Nu ik 3.20 heb zijn de problemen weg
Pagina: 1