DVD speler in standalone wisselen?

Pagina: 1
Acties:

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Mijn standalone DVD speler van CyberHome doet het al een jaar niet meer, maar gisteren heeft m'n vader hem open gemaakt omdat hij nieuwsgierig was naar de inhoud. Het blijkt dus dat er een gewone DVD speler in zit zoals die ook in mijn PC zit... had ik nou echt niet verwacht. Een molex voor de stroom, een IDE kabel, wat master slave switches... tja, standaard gebeuren.
Nu was m'n vraag, kan ik nu bijvoorbeeld een willekeurige (PC) DVD speler en in die standalone gooien? Werkt dat in enige mate? Of is het niet zo mooi als dat het lijkt dat het is...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het klinkt alsof het wel kan, met de stroom en met de IDE kabel zou het mijns inziens gewoon moeten kunnen, maar ik heb er verder absoluut geen ervaring mee.

Denk dat het geen kwaad kan om het ns te proberen.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-03 08:56
Met de meeste kan het.

Helaas zijn er sommige firma`s die een blokade in hun firmware gooien die controlleerd welke er in zit. Dus dan moet je aan hetzelfde type zien te komen.

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Jaja. Nou ik heb hier in deze PC een DVD speler, ik neem aan dat ik niets in de hens zet?

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-03 14:19

TheBorg

Resistance is futile.

Heb hier ook nog zo'n ding staan met een kapot loopwerk. Binnenkort ook even proberen. Het enige probleem is eventueel het frontje dat op het laatje zit.