Systeem op Standby, alleen monitor uit??

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 19:13

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik klik op Start - Afsluiten, en druk op de knop Standby.

Nu gaan alleen de monitoren uit, op het oranje lampje, en de groene lamp op mijn computerkast gaat knipperen, wat wel zo zal horen.

Gaat de rest van het systeem niet op standby, zoals fans en hdd?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of fans op standby gaan heeft te maken met je mobo, de manier waarop je fans aangesloten zijn en de instellingen in je bios.
Dus kijk daar eerst eens of er iets in te stellen is. Zelfde geld voor hdds.
En dat je lampje gaat knipperen dat klopt, dan staat hij in standby.

Dus er is verder niets vreemds aan.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
en verder in Energiebeheer staat hij op stand Altijd Aan, met alle instellingen op Nooit.

Moet ik daar iets in veranderen ook? of is de bios genoeg?

en als ik het zo laat, dus alleen monitoren uit, dat is beter dan de screensaver neem ik aan... En bespaart de pc zelf zo stroom als alles lijkt te draaien in standby?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als je hibernate in je (control panel-> power settings aan zet en de shift toest indrukt bij het afsluiten venster krijg je de optie te hibrenaten ipv standby. Dan gaat alles wel uit.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
leuk_he schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:39:
Als je hibernate in je (control panel-> power settings aan zet en de shift toest indrukt bij het afsluiten venster krijg je de optie te hibrenaten ipv standby. Dan gaat alles wel uit.
Thanx!!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Dus kan verder geen kwaad als ik Standby doe waarbij alleen de monitoren worden uitgeschakeld??

Voorheen liet ik 's nachts altijd de schermbeveiliging 'Leeg' de hele nacht draaien...

Wordt hierbij de videokaart ook uitgeschakeld? En de CPU??

• Maverick
  • Nu online
Als het voor de hele nacht is en je er toch niets op doet op dat moment (ook geen p2p progjes oid aan laat) dan is hibernaten de beste keuze :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Mentalist
  • Laatst online: 19-02 13:16

Mentalist

[avdD]

freddyathlon, kicken mag pas na 24 uur (zou je na dik 1100 posts toch wel mogen weten zeg..). Eerder kan een topic toch niet uit de topiclisting verdwijnen, dus eerder kicken is niet nodig.

Verder kan je een hoop info over dit onderwerp vinden in de search, een zoektocht naar "standby fans" leverde me al tig resultaten op ;). Het is de bedoeling dat je éérst zoekt, en dán pas een topic opent als je er nog niet uitkomt, en dan ook aangeeft wat je al gevonden had ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 17-08-2005 02:57 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.