Geforce6800 OpenGL refreshrate instellen

Pagina: 1
Acties:

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-08 14:07
Hallo,

Ik heb sinds kort een Asus V9999GE. En daar ben ik natuurlijk hardstikke blij mee :D
Maar. Hij gooit automatisch bij spellen met OpenGL de refreshrate naar 60Hz. Dat wil ik dus niet.

Maar hoe kan ik dat nu veranderen?

Ik heb gegoogled naar vanalles en nog wat en o.a. dit soort dingen geprobeert, maar dat help niet. Bij OpenGL gooit'ie de refresh rate automatisch naar 60Hz. Ik heb ook al een aantal keer om hulp gevraagd in het Asus V9999GE topic.

Hallo met Tim

• Pkunk
help? Of moet ik nu maar een LCD scherm gaan kopen :'(

Hallo met Tim

Verwijderd

Bij veel spellen, ook als die OpenGL zijn, kan je ingame de refreshrate instellen. Mocht dat bij jouw spel niet zo zijn, dan vermoed ik dat de standaard refresh voor die resolutie wordt gebruikt.

In dat geval: stel je windows in opdezelfde resolutie als waarin je je spel speelt, en pas dan de refresh aan. Probeer het spel en kijk of het effect heeft.
Als dat zo is, stel je windows resolutie weer in op normaal, en kijk of het nog steeds goed is.

De meeste drivers hebben overigens in beeldschermeigenschappen een apart tabje voor OpenGL settings (evt. onder "advanced"), kijk daar ook nog even onder.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://rotzooi.lakwijk.com/refresh.jpg
Dat tabelletje ff goed invullen en het zou moeten werken :) (werkt hier iig perfect)

• Pkunk
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:29:
[afbeelding]
Dat tabelletje ff goed invullen en het zou moeten werken :) (werkt hier iig perfect)
Helaas, geprobeert, maar dat werkt niet :'(

Hallo met Tim