[XP] Shell Pack: Longhorn

Pagina: 1
Acties:
  • 651 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Edit August 24: Er is nu een nieuwe Longhorn Shell Pack uitgebracht op Crystal XP, en deze is alleen maar beter geworden. Check http://en.crystalxp.net/bricopack-vista-inspirat.php

Ik hoop dat hij niet eerder voorbij is gekomen (ik kon hem niet vinden in de search), de Longhorn Inspirat Shell Pack van CrystalXP.net, een shell pack die Windows XP volledig aanpast en van een Longhorn look voorziet. Toen ik het installeerde verwachte ik niet dat het me zo zou liggen. Op het eerste gezicht lijkt het enkel de shell van XP aan te passen waardoor er een heuze Longhorn look op het scherm word getoverd, (Wat we natuurlijk ook kunnen met tools als WindowBlinds) maar dat is niet alles. Er zit ook een dock bij dat zo te configureren valt dat XP er meer of minder zo uit komt te zien als een MAC OS. De startbalk kan uitgeschakeld worden en zijn functies kunnen worden overgenomen door de bijhorende DOCK. Het aanpassen hiervan is heel simpel en je hebt binnen een paar klikken weer je gewone startbalk terug, mocht het je niet bevallen. Een uninstall van de shellpack zorgt ervoor dat alles er weer vertrouwd uitziet.

Na installatie van de shell pack:

Afbeeldingslocatie: http://crystalxp.net/_resources/lh-s7.jpg

Mijn huidige MAC/OS-look desktop na wat klungelen:

Afbeeldingslocatie: http://img349.imageshack.us/img349/3228/maclook0gq.th.jpg

De startbalk staat daar op autohide (mocht je toch niet zonder kunnen), maar die kan dus ook "tijdelijk" uitgeschakeld worden.

Je kunt de shellpack hier vinden. (Werkt voor elke taal, het enige wat mij opviel is dat de titels van de shortcuts op het Dock even aangepast moesten worden)

[ Voor 13% gewijzigd door F0kke op 24-08-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Het is Franstalig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ok.. Excuses :+ 8)

Ziet er wel mooi uit, maar wordt je PC daar niet veel trager van?

[ Voor 18% gewijzigd door the-edge op 15-08-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Ik draai het nu op mijn notebook: 2.8GHz P4, 512MB DDR333, nog geen problemen ondervonden en ik draai toch veel apps tegelijk. Photoshop CS, Dreamweaver, Outlook, etc. :). CPU usage en pagefile zijn vrijwel gelijk gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:50

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ziet er netjes uit, alleen klopt de startbalk niet helemaal met die van Longhorn of is dat nog anders in te stellen?

Nog een paar vragen dan;

- ik gebruik al tijden aquadock voor mn programma's, hetzelfde als de apple balk dus. Maar kun je die in dit programma ook uitschakelen zodat ik mijn vertrouwde kan gebruiken?

- en hoe zit het met kleuren is dat nog in te stellen, de kleuren van de vensters bedoel ik dan, want dat zwart is wel heel treurig :P

- en hoe zit het met advertenties, rotzooi kortom > spyware?
tegenwoordig gooien ze alles er vol mee :'(

- is de startbalk nog anders in te stellen, met afzonderlijke balkjes, snelstarten enz?

- verandert het ook je inlogscherm (waar je naam en passwoord in moet tikken), ik heb namelijk een custom inlogscherm draaien?

Alvast bedankt voor de antwoorden Fokkie :>

[ Voor 10% gewijzigd door Pendaco op 15-08-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Leuk onderwerp maar het past beter in Software Algemeen - ik ga je topic daarom ook nog even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:36
Ziet er leuk uit enzo maar mij gaat het toch meer om de effecten van 3D acceleratie en wat dat veranderd in/aan/ doet met applicaties dan om te grafische pracht.

Als we het over Vista hebben dan he....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Man dit ziet er übervet uit! Ga het direct downloaden en op mijn Windows Xp installeren :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ik wacht toch nog liever op de echte Longhorn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Pendaco schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:37:
Ziet er netjes uit, alleen klopt de startbalk niet helemaal met die van Longhorn of is dat nog anders in te stellen?

Nog een paar vragen dan;

- ik gebruik al tijden aquadock voor mn programma's, hetzelfde als de apple balk dus. Maar kun je die in dit programma ook uitschakelen zodat ik mijn vertrouwde kan gebruiken?
Ja, dat kan.
- en hoe zit het met kleuren is dat nog in te stellen, de kleuren van de vensters bedoel ik dan, want dat zwart is wel heel treurig :P
Nee, volgens mij niet. Op de website van CrystalXP is nog wel een fijne kleurige shell pack te downloaden. :)
- en hoe zit het met advertenties, rotzooi kortom > spyware?
tegenwoordig gooien ze alles er vol mee :'(
Ik draai Adaware en Spybot, die pakken geen rare dingen op. Norman Antivirus houdt zich ook rustig.
- is de startbalk nog anders in te stellen, met afzonderlijke balkjes, snelstarten enz?
Dit is volgens mij allemaal hetzelfde als met de gewone XP startbalk.
- verandert het ook je inlogscherm (waar je naam en passwoord in moet tikken), ik heb namelijk een custom inlogscherm draaien?
Ja :P. Het wordt allemaal zwart en er staat dan XP Longhorn Inspirat bij.
Alvast bedankt voor de antwoorden Fokkie :>
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08

NoTimeRemains

I know

weet je toevallig ook hoe ik dat user switch scherm kan instellen dat deze gewoon de oude pakt ipv de shell pack?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:18:
weet je toevallig ook hoe ik dat user switch scherm kan instellen dat deze gewoon de oude pakt ipv de shell pack?
Tijdens de installatie kan je bepalen wat je wel wilt instaleren en wat niet, ik geloof dat je daar ook het inlog scherm bijstond
Edit, heb het btw net geinstaleerd en ziet er leuk uit, even een paar dagen uitproberen of het me bevalt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
Een ff kijken of t ook met x64 werkt :P

edit: nee :(

installeren gaat goed, na reboot blijft ie hangen

[ Voor 47% gewijzigd door Rein_stein op 16-08-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Dat van x64 is jammer, wilde ik ook nog gaan proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Laatst online: 18-08 18:40
try it...bij mij wordt explorer.exe niet geladen. Waarschijnlijk omdat ie vervangen wordt door een 32bits variant?
Iig als ik explorer handmatig opstart geeft ie die foutmelding.

T hele zoooitje weer verwijderen is makkelijk: in x:\windows staat een batch bestandje waarmee je t 1 en ander delete. daarna kan je weer gewoon opstarten en moet je via start>programma's>[crystalXP oid] de rest verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dat inlog scherm krijg ik niet uitgezet... iemand een idee?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier de Windows Vista Beta 1 geïnstalleerd staan op me andere harde schijf, en ik wil niet heel lullig doen. Maar de effecten en schermpjes etc zien er echt totaal anders uit dan deze shellpack! Zie bv ook de screenshots van windows vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hmm, ik heb ik deze, is dat dezelfde?

[ Voor 44% gewijzigd door Ilya op 16-08-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoe heet die van jou frozen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Frozen, surf is naar die site, het ziet er als Longhorn uit :). Dat van jou lijkt me niet veel meer dan een collectie skins? (nofi!)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Heeft iemand een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:26
Dit staat me echt aan, ik heb het lichtelijk aangepast (net even snel) en zo ziet het er nu uit . (Server thuis dus kan ietswat traag zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:44
Ik vind de nieuwe Thema's die te bewonderen zijn in ''Windows Vista'' echt heel erg mooi, vandaar dat dit zijn download wel waard is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
De mijne heet Longhorn Transformation Pack 10.5 Het is inderdaad een soort skinpack, maar dat is niet alles. Je kan ook kiezen voor een andere systeem font, ander boot plaatje, andere login 'kamer' , screensaver, die longhorn sidebar zit erin, dat was het wel geloof ik.

Die witte bar heb ik trouwens helemaal niet, die wil ik wel :P . Ik zal eens kijken hoe ik deze pack eraf krijg ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Ilya op 16-08-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er zeer sterk uit als FlyakiteOSX, lekker gelikt. Ik denk wel dat die dat beter doet dan dit, als je dan een OSX lookalike wilt.

screen 1
screen 2

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Lekker vet... Moet helaas toegeven, als ik een Mac zou kopen, zou het vooral voor de looks zijn (van het OS en van de hardware).

* Borromini heeft zijn lijstje met bookmarks net uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb lang op skins gedraaid, maar nu even beu :p
Back to classic windows for me :+
Op deviantart is trouwens nog een andere versie van die inspirat te vinden. Skins op die site zijn prachtig :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Is iemand al bezig een Iconpack te maken? (Firefox, winamp etc.)
Ik heb alleen firefox, kan geen grote/scherpe winamp logo vinden >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, nog wel een beetje kloten met de instellingen maar 't resultaat is :9~ PC loopt nog steeds als de spreekwoordelijke 'tiet' & het is machtig mooi om te zien en om mee te werken, iets wat ook van wezenlijk belang is :Y)

Heeft iemand alleen die weerbalk aan de gang gekregen, vond ik wel een leuk dingetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
ook maar eens ff probere, volgens mij ziet t er wel leuk uit.moet van de week toch xp opnieuw installen, dus als t fout gaat :P

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Kan hem niet downloaden :( had het graag ff geprobeerd :) Iemand een mirrortje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van CrystalXP.net een andere skin van messenger gedownload en nu kan ik messenger niet openen , ik kan me wel aanmelden maar niet chatten met iemand :'(
en als ik rechtermuisknop=> gesprek voeren.. doe slaat ie ook gewoon af :( iemand een oplossing ?

anyway , is wel mooi :*) :Y)
iemand een tip/uitleg hoe ik "Deze Computer" terug in die balk kan voegen ?
en dan nog het probleem dat ik mijn favorieten niet meer heb in Firefox ?
heeft er trouwens al iemand een apparte afbeelding voor iTunes en Firefox in die balk ???

ja k*t , is al f*cked up , heb ook weer is iets geinstalleerd :(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:55:
ik heb van CrystalXP.net een andere skin van messenger gedownload en nu kan ik messenger niet openen , ik kan me wel aanmelden maar niet chatten met iemand :'(
en als ik rechtermuisknop=> gesprek voeren.. doe slaat ie ook gewoon af :( iemand een oplossing ?

anyway , is wel mooi :*) :Y)
iemand een tip/uitleg hoe ik "Deze Computer" terug in die balk kan voegen ?
en dan nog het probleem dat ik mijn favorieten niet meer heb in Firefox ?
heeft er trouwens al iemand een apparte afbeelding voor iTunes en Firefox in die balk ???

ja k*t , is al f*cked up , heb ook weer is iets geinstalleerd :(
Uninstall MSN, delete de hele map, install msn. Msn is een bitch met skins :P.

Anyway, hoe krijg je dat weather ding weer weg?! Hij werkt niet? :( . En heeft iemand een glassy of ander mooie icon pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu je het zegt 8)
dat weather ding selecteren en op bureaublad droppen , click 'n drop (ofhoe je het dan ook schrijft)

edit/ ben ik dan niet al men contacten kwijt ? nee , als ik me aanmeld op een andere pc heb ik me contacten ook nog , toch ?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:09:
nu je het zegt 8)
dat weather ding selecteren en op bureaublad droppen , click 'n drop (ofhoe je het dan ook schrijft)

edit/ ben ik dan niet al men contacten kwijt ? nee , als ik me aanmeld op een andere pc heb ik me contacten ook nog , toch ?
Nee, die worden opgeslagen op servers ofzo..of ergens waar je zelf niet (goed) bijkan. Je kan altijd nog je contactlijst exporteren als je het niet vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheFrozen schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:16:
[...]

Nee, die worden opgeslagen op servers ofzo..of ergens waar je zelf niet (goed) bijkan. Je kan altijd nog je contactlijst exporteren als je het niet vertrouwd.
ik kan msn toch niet openen , wel aanmelden maar zien wie er online is gaat niet , anyway ik ben nu msn 7.5 aant zoeken ,

gevonden

offtopic: niemand een oplossing voor firefox ? het heeft al niets met profielen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Ook ik heb na installatie een probleem met FireFox, als ik een site open, staat de site te "dansen", soms helpt een refresh, soms niet :(

Edit: ik heb net de bladwijzerbalk uitgezet in FF en dan is het probleem over (en gelijk maar ff geskinned 8) )

[ Voor 33% gewijzigd door ParaNoiMia op 17-08-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 09:50

TwoR

Gekleurde stippen

Ik heb het ook even geinstalleerd maar nergens problemen mee, Ook niet met FireFox.
Ziet er verder inderdaad erg mooi uit. Zal er eens een beetje mee spelen
Fokkie schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:38:
(Werkt voor elke taal, het enige wat mij opviel is dat de titels van de shortcuts op het Dock even aangepast moesten worden)
En hoe kan je die aanpassen dan ?

Laat maar gevonden. Rechtermuisknop op het item en dan 'Dock entry Proporties'

[ Voor 57% gewijzigd door TwoR op 17-08-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die Stylepack heb ik ook een aardig tijdje op mijn computer gehad. Heel mooi :)

Berg mooie icoontjes zoeken en Die dock aanpassen en je hebt een prima, mooi systeempje :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Vraagje.

Ik heb 2 beeldschermen en zou graag het dock op mijn andere scherm willen, maar het dok wil per sé op mijn primaire scherm. Als ik het andere scherm primair zet gaan daar ook alle foutmeldingen e.d. heen en dat wil ik juist niet. Dus ik wil het dock op mijn secundaire scherm hebben, weet iemand hoe dat gaat?

Ik heb een geforce4 ti4200 en gebruik gewoon de drivers van nvidia. Ik heb al geprobeerd om de aplicatie via nview naar het 2e scherm te sturen, maar daar wordt door het dock niet naar geluisterd.

edit:
Never mind, daarvoor moet je dus ObjectDock Plus hebben :X

[ Voor 7% gewijzigd door Roa op 17-08-2005 14:45 ]

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Dit is echt goed, meestal moet je alles apart skinnen, en de helft kan je niet skinnnen. deze install doet het werkelijk allemaal!

Maar: Ik vind het anderer shellpack van deze site mooier :9

• F0kke
Heren, ga hier nog even kijken: hele vette icons om deze shell pack mee aan te vullen. (Mocht je de bijgeleverde icons van Inspirat niks vinden) Het draait hier nu al zo'n 5 dagen stabiel, met weinig performance loss, wat is jullie ervaring?
TwoR schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:44:Laat maar gevonden. Rechtermuisknop op het item en dan 'Dock entry Proporties'
Toen ik hem voor 't eerst installeerde schrok ik ff, maar na de shortcuts van het dock aangepast te hebben ben ik ook geen taalfoutjes meer tegen gekomen. :)

[ Voor 73% gewijzigd door F0kke op 18-08-2005 11:21 ]

• Jilvoos
  • Laatst online: 23-08 17:17
Ik heb dit ook, maar dan van inspirat...? iig, als ik over een item ga in mijn dock dan schiet mijn cpu gebruik omhoog naar 25-30%, niet echt cpu vriendelijk dus...(AMD64 2.7Ghz). volgens mij is het allemaal wel iets trager geworden bij mij, maar het ziet er gewoon goed uit. Overigens heb ik ook 1 of and y'ztoolbar? Wat is dat precies?

• F0kke
Jilvoos schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:27:Overigens heb ik ook 1 of and y'ztoolbar? Wat is dat precies?
Bij de installatie had je ervoor kunnen kiezen deze niet te installeren :)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fokkie schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:17:
Heren, ga hier nog even kijken: hele vette icons om deze shell pack mee aan te vullen. (Mocht je de bijgeleverde icons van Inspirat niks vinden)
Wat dat betreft loont het ook om eens te kijken naar de icons van Enhanced Labs (de LHA icons/drives/folders). Ze zijn zelfs een tijdje offline geweest omdat Microsoft niet echt blij was met zijn icons :P

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 18-08-2005 12:02 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Je hebt ook een echt Vista Transformation Pack, die zorgt voor precies dezelfde looks als bij Vista (Behalve Aero Glass natuurlijk, maar dat heb ik nog geen 1 Transformation Pack zien doen).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik draag mijn steentje even bij.

Allemaal leuk en aardig maar deze heren maken echt goede universals skin. Maakt niet uit welke taal of welke versie je gebruikt 't werkt allemaal. Alles word geskind zonder resource verlies

http://www.trucsenvrac.com/forum/forumdisplay.php?fid=229

Je moet je reggen om te kunnen downloaden maar god, das bijna overal toch. Ik heb hier al veel resources voor msn en voor xp gevonden.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• SaURoN
  • Niet online
Zo mijnes draait ook op me laptop, die flyosx gebruikte ik al poosje

[ Voor 56% gewijzigd door SaURoN op 18-08-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze zijn ook zo lekker!!!! :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theskinsfactory.com/sfadmin/files/143view1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.theskinsfactory.com/sfadmin/files/126view1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.theskinsfactory.com/sfadmin/files/125view1.gif

Download @ http://www.theskinsfactor.../?page=vportfolio&type=wb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Die is best geil!!
gelijk ff downen

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:52

KhaZ

Alfa Romeo

Veel te veel toeters en bellen..

Ik gebruik nu dat FlyakiteOSXv2.0, ben er erg over te spreken: heerlijk trouwens dat snelmenu onderin : )

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienware skins zijn zo gelikt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Laatst online: 10:52

KhaZ

Alfa Romeo

De icons zijn idd wel _erg_ netjes _/-\o_

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Iemand nog een mooie longhorn screensaver gevonden? Beetje in stijl van de standaard XP screensaver?

Btw, dat dock van Inspirat begon bij mij ineens flink te laggen wanneer hij tevoorschijn komt, ik heb dat dock toch maar weer disabled en ben de startbalk van windows maar weer gaan gebruiken. (Misschien kwam het ook omdat ik daar ook de runnende apps liet zien, net zoals bij je gewone startbalk) Nu loopt alles weer als een zonnetje met de inspirat pack. :)

[ Voor 66% gewijzigd door F0kke op 19-08-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op die rij daarboven klikt, dan komt er toch een benaming bij, eerst was dat frans. dat heb ik zelf aangepast naar nederlands. Maar nu als ik eroverheen ga komt er geen benaming meer bij, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Weet iemand hoe je de icons van je mappen/drivers etc. kan veranderen zonder shell32.dll te resource-hacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Bij mij loop hij tijdens de installatie grandioos vast, dus ik doe er niet aan mee. :( 2 keer geprobeerd.

Inmiddels is het mij wel gelukt, alleen nu krijg ik de weericonen niet weg.

[ Voor 28% gewijzigd door Krisp op 20-08-2005 16:44 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Ik had een macosc look na gemaakt. Maar ben weer helemaal afgestapt, geef mij maar lekker de normale xp skin.

Afbeeldingslocatie: http://fs5.deviantart.com/i/2005/129/e/a/Windows_XP___MacOSX_Styled_by_dnY.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
TheFrozen schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:18:
Weet iemand hoe je de icons van je mappen/drivers etc. kan veranderen zonder shell32.dll te resource-hacken?
Met IconPackager. Met IconPackager kun je in een klik alle Windows icons vervangen door een andere set. IconPackager heeft een aantal sets in het pakket zitten, maar voor echt mooie icons raad ik je aan het Minium Icon Pack voor IconPackager te downloaden, dan ben je helemaal klaar! :) Natuurlijk werkt dit ook als je het Inspirat Shell pack niet geinstalleerd hebt.. (Minium Icons)

[ Voor 13% gewijzigd door F0kke op 21-08-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Fokkie schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 20:58:
[...]

Met IconPackager. Met IconPackager kun je in een klik alle Windows icons vervangen door een andere set. IconPackager heeft een aantal sets in het pakket zitten, maar voor echt mooie icons raad ik je aan het Minium Icon Pack voor IconPackager te downloaden, dan ben je helemaal klaar! :) Natuurlijk werkt dit ook als je het Inspirat Shell pack niet geinstalleerd hebt.. (Minium Icons)
Ja, die had ik na het posten ook gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Ik gebruik al een tijdje diverse Longhorn MSstyles, maar daarmee mis je toch wel wat details, even deze uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RptR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:35
http://www.deviantart.com/deviation/20657639/

dit is ook een mooi vista thema 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Het Vista transform pack zou morgen (24ste) komen, omdat Windows X dan jarig is, maar het is een week verzet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheFrozen schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:17:
Het Vista transform pack zou morgen (24ste) komen, omdat Windows X dan jarig is, maar het is een week verzet :(
Mag ik vragen hoe jij aan die informatie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:28:
[...]

Mag ik vragen hoe jij aan die informatie komt?
[13:47:54] Secret Agent: it's almost your birthday ^_^
[13:48:12] Wi?ÐowS X (L: unfortunately, must be next week due to site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Er is nu een nieuwe Longhorn Shell Pack uitgebracht op Crystal XP, en deze is alleen maar beter geworden. Check http://en.crystalxp.net/bricopack-vista-inspirat.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:20

13art

Moderator Mobile
Tot nu toe heb ik altijd ThemeXp.org gebruikt voor het downloaden van skins voor windows, maar wat ik hier tegen kom ziet er ook allemaal wel leuk uit >:) Ga nu die alienware eens uitproberen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Fokkie schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:57:
Er is nu een nieuwe Longhorn Shell Pack uitgebracht op Crystal XP, en deze is alleen maar beter geworden. Check http://en.crystalxp.net/bricopack-vista-inspirat.php
Jammer dat de Mac OS X achtige bar er niet in zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:11
Deze versie is inderdaad wel verbeterd ten opzichte van de eerdere, hij ziet er weer net wat gelikter uit :9.
Maar klopt het nou dat er bij de 'Object Dock toolbar' geen icoon zit voor de netwerklocaties (My Neighbourhood) ? Ik heb zitten zoeken in de iconpacks die erbij zitten maar ik zag er alleen 1 voor 'Mijn Computer'. Lijkt mij gek dat die er wel bij zit, maar die van de netwerkomgeving niet...

Specs

Verwijderd

ik kryg steeds meer van die vraagtekens in de balk boven, de toolbar dus, hoe kryg ik die weg. Want als u daar met de rechtermuisknop opdrukt, kun je hem niet verwijderen. Dat kan bij alle andere icoontjes wel. Iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 22:21

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Gewoon van die balk afslepen, dan worden ze verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb 'm even gebruikt maar weer geprobeerd te verwijderen, maar dit is niet helemaal vlekkeloos gelopen. Via de uninstall in het start menu heb ik voor 'uninstall' gekozen, maar een aantal iconen zijn nog steeds in Inspirat stijl. Ook een aantal windows-specifieke weergaven, zoals het 'Uitschakelen / Standby / Herstarten' venster als je de Pc afsluit is nog in Inspirat stijl. Het executen van de uninstall file zoals op de site staat beschreven mocht ook niet baten. Hoe krijg ik m'n Pc weer in oude staat terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Paradise schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:13:
Ik heb 'm even gebruikt maar weer geprobeerd te verwijderen, maar dit is niet helemaal vlekkeloos gelopen. Via de uninstall in het start menu heb ik voor 'uninstall' gekozen, maar een aantal iconen zijn nog steeds in Inspirat stijl. Ook een aantal windows-specifieke weergaven, zoals het 'Uitschakelen / Standby / Herstarten' venster als je de Pc afsluit is nog in Inspirat stijl. Het executen van de uninstall file zoals op de site staat beschreven mocht ook niet baten. Hoe krijg ik m'n Pc weer in oude staat terug?
Misschien werkt zo'n systeemherstel punt pakken van voor dat je het geinstalleerd hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Voor de mensen die een winamp icon willen voor in de ObjectDock :

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/executer/winamp.png

Ik heb er even eentje gemaakt :)
[Edit]
Bah doe ik zoveel moeite, blijkt dat er inderdaad al zoveel mooie icons bestaan 8)7 (heb nochtans lang gezocht)

Bedankt voor de links DyStiC :)

[ Voor 38% gewijzigd door Exe-cuter op 06-09-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Metal schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:38:
[...]

Misschien werkt zo'n systeemherstel punt pakken van voor dat je het geinstalleerd hebt. :)
Heb helaas geen enkel systeemherstelpunt. :( Had ik natuurlijk aan moeten denken alvorens dit te installeren, maar dat is achteraf makkelijk praten. ;) Kan ik niet op de een of andere manier wat Windows files terugzetten van de cd-rom, of denk ik nu veel te makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Exe-cuter schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:45:
Voor de mensen die een winamp icon willen voor in de ObjectDock :

[afbeelding]

Ik heb er even eentje gemaakt :)
Erh.. mooi is anders, heb je het icon gewoon 300% opgeblazen?
Pak er dan zo één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Nu online
Werkt wel relatief goed, juist heb ik het probleem, als die apple balk opstaat, dat ik geen enkele DVD met PowerDVD kan afspelen, na het afsluiten wel...

En blijkbaar nog een klein foutje, moet eens je taakbalk vergrendelen, je zal zien dat er vanonder een kleine space is.

Voor de rest prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb het shell pack ook geinstalleerd... ziet er vet uit en leuker dan XPize.
Alleen volgens mij heb ik een probleem... in Firefox en Mozilla heb ik nu een vreselijk lettertype (van het programma zelf, menubar en statusbar enzo). Volgens mij komt dat door het shell pack. Iemand die weet hoe ik deze weer gewoon op het Windows lettertype zet (die is namelijk niet veranderd)?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

oZner schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:24:
Ik heb het shell pack ook geinstalleerd... ziet er vet uit en leuker dan XPize.
Alleen volgens mij heb ik een probleem... in Firefox en Mozilla heb ik nu een vreselijk lettertype (van het programma zelf, menubar en statusbar enzo). Volgens mij komt dat door het shell pack. Iemand die weet hoe ik deze weer gewoon op het Windows lettertype zet (die is namelijk niet veranderd)?!
Is dat alleen in Firefox en Mozilla, of hebben alle titelbalken dit lettertype. Dus ieder venster dat je open hebt. Anders kun je kijken bij 'Eigenschappen voor beeldscherm' tabblad 'Vormgeving' knop 'Geavanceerd' en dan bij titelbalk het lettertype wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Alleen in thunderbird en firefox. Ik heb zoals je zei in eigenschappen het lettertype op tahoma gezet, maar nu blijven deze items in dat foute lettertype staan: de hele sidebar van firefox, mijn bookmarkbar (favoriten, maar dan in firefox zeg maar), statusbalk, mijn local folder lijst in thunderbird en lijst met emails (inbox enzo), knoplabels, tablabels.... :(

Is er een manier om dat uit dat pack te halen (want als ik het pack deinstalleer is alles weer normaal) of is er een manier om de mozilla files aan te passen zodat ze wel tahoma gebruiken?

[ Voor 25% gewijzigd door iAR op 07-09-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
oZner schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:50:
Alleen in thunderbird en firefox. Ik heb zoals je zei in eigenschappen het lettertype op tahoma gezet, maar nu blijven deze items in dat foute lettertype staan: de hele sidebar van firefox, mijn bookmarkbar (favoriten, maar dan in firefox zeg maar), statusbalk, mijn local folder lijst in thunderbird en lijst met emails (inbox enzo), knoplabels, tablabels.... :(

Is er een manier om dat uit dat pack te halen (want als ik het pack deinstalleer is alles weer normaal) of is er een manier om de mozilla files aan te passen zodat ze wel tahoma gebruiken?
Voeg hier ook maar Opera aan toe :( Heb daar net hetzelfde probleem mee. De menu's en bookmarks heb ik al terug naar Tahoma kunnen zetten, maar mijn tekstvelden en adresbalk is nog steeds Courier New.
Stoort me toch wel lichtjes :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Ik vind de startbalk van de Longhorn-pack eigenlijk veel mooier dan die zwarte van de Vista-pack. Iemand een idee hoe ik die kan aanpassen, zonder het volledige Longhorn-pack te moeten installeren ?

• Bio

Bio

Schopje :Y)

Ik heb dus een probleempje: ik heb perongeluk zoiets van 2 shellpacks over elkaar heen geinstalleerd :/.

nu krijg ik mn oude windowsstyle icons enzo niet meer terug :'(
anyone help? zijn er naast clean install nog eenvoudige oplossingen?

Verwijderd

Je kunt systeemherstel misschien eens proberen.

• Bio

Bio

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:39:
Je kunt systeemherstel misschien eens proberen.
1. het loopt al een tijdje zo, dan ben ik mn nieuwe instellingen enz enz kwijt
2. ik heb systeemherstel perongeluk uitgeschakeld een tijdje terug

Verwijderd

Jo-hannes schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:42:
[...]

1. het loopt al een tijdje zo, dan ben ik mn nieuwe instellingen enz enz kwijt
2. ik heb systeemherstel perongeluk uitgeschakeld een tijdje terug
Ja, dan gaat dat moeilijk.
Als je het longhorn pack verwijderd, lukt het dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
even een kick want ik vind het er toch wel mooi uitzien. heeft er iemand een mirror want de link is immidels dood.
Pagina: 1