Toon posts:

Direct ADSL, welke aanbieders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort op mezelf wonen in een anti-kraak pand, hier ligt nog geen internet of telefoonverbinding dus daarom zat ik te denken aan een Direct ADSL verbinding waarbij ik geen vaste telefoonaansluiting nodig heb.

Nu kwam ik op de site van KPN en die bieden het wel aan maar ik vind ze nog vrij duur. Daarom vroeg ik me af of er geen andere aanbieders van Direct ADSL zijn die dus geen gebruik maken van KPN.

Tevens wil ik tv kunnen kijken (er ligt dus ook nog geen kabelaansluiting) dus als iemand goedkoop een pakket kan vinden van Direct ADSL + digitale tv dan zou dat heel erg mooi zijn.

Verwijderd

Wat heb je zelf zoal gevonden? Behalve die van KPN?

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-12 17:11
Er ligt toch al wel koper?

Voor ong. 75euro kun je je toch laten aansluiten?

Verwijderd

als je geen telefoonaansluiting wil, is kabel goedkoper.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Vergeet je de minimale contractermijn van 1 jaar niet ivm anti-kraak en kortere & onzekere periodes niet?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
bjck schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:23:
Vergeet je de minimale contractermijn van 1 jaar niet ivm anti-kraak en kortere & onzekere periodes niet?
Ja, dat weet ik. Maar ik heb geen zin om zonder internet te zitten.

@ Timmo, kabel is niet beschikbaar op dat adres.

@ Wokkel, hoe bedoel je? Een telefoonaansluiting aanvragen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 21:56 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Opzich kan je bij KPN voor €48 (aansluitkosten) euro een telefoonlijn aanvragen voor €9.95 per maand. Voordeel is dat je dan geen 'Direct ADSL' bij KPN of een andere 'new line service' aanleg voor ADSL hebt. Je kan dan gewoon een normale aanvraag doen op je betaande telefoonlijn en vaak gratis modem + geen aansluitkosten krijgen.

Gezien je bij veel ISP's waar het al mogeijk is om 'kaal-koper' te bestellen (alleen KPN, TweakDSL & Solcon dacht ik) betaal je vaak toch 9.95 extra per maand voor die koperlijn. Bij KPN-DSL valt die ook pas weg als je FAST hebt a ~€80 per maand. Dus dan kan je net zo gemakkelijk een Belbudget lijn nemen.

Dan vraag je bijvoorbeeld Demon Flexpress aan (heb je maar 3maanden contracttermijn).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Maar demon zuigt volgens het Demon topic.

Verwijderd

Topicstarter
bjck schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:01:
Opzich kan je bij KPN voor €48 (aansluitkosten) euro een telefoonlijn aanvragen voor €9.95 per maand. Voordeel is dat je dan geen 'Direct ADSL' bij KPN of een andere 'new line service' aanleg voor ADSL hebt. Je kan dan gewoon een normale aanvraag doen op je betaande telefoonlijn en vaak gratis modem + geen aansluitkosten krijgen.

Gezien je bij veel ISP's waar het al mogeijk is om 'kaal-koper' te bestellen (alleen KPN, TweakDSL & Solcon dacht ik) betaal je vaak toch 9.95 extra per maand voor die koperlijn. Bij KPN-DSL valt die ook pas weg als je FAST hebt a ~€80 per maand. Dus dan kan je net zo gemakkelijk een Belbudget lijn nemen.

Dan vraag je bijvoorbeeld Demon Flexpress aan (heb je maar 3maanden contracttermijn).
Dan doe ik dit toch maar denk ik, iets langer zonder internet maar goed. Het is niet anders.

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Een nieuwe mogelijkheid voor Direct ADSL zonder Belbudget en zonder kaal koper toeslag:

http://www.telegraaf.nl/i...foonlijn_ligt_er_uit.html
Pagina: 1