Met de zoekterm F717 kwam ik op Gadget Talk uit en heb daar een nieuw topic geopend zonder verder te kijken.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:51:Aangezien je liever lui dan moe bent

, zal ik dat ook nog even voor je uitkouwen. Beeldhoek in groothoekstand is 38 mm x 0.7 = 27 mm. Nu dus achter in die folder opzoeken welk plaatje erbij hoort en je hebt je antwoord.
Helaas ben ik nog niet zo thuis in de termen van de fotografie, heb mij tot nu toe alleen gericht op het maken van 'standaard' foto's
Heb je ook een foto zonder groothoeklens?
Ik denk dat ik beter een Olympus WCON-07 kan kopen omdat die handiger in gebruik is.
Deze Sony converter moet bij de meeste camera's gebruikt worden in de macro/converter stand om volledig te kunnen scherpstellen. Door de optische bouw heeft deze converter iets meer dan gemiddelde vertekening (simpel te korrigeren via software) en beter dan gemiddelde scherpte/kontrast. Enige serieuze alternatief is de Olympus WCON-07 die duidelijk groter (langer) is, iets minder vertekening heeft en ook in de 'normale' stand van het objectief gebruikt kan worden. De Sony VCL-MHG07a heeft op de meeste camera's een iets grotere beeldhoek dan de Olympus WCON-07 converter.
De WCON-07 is een uitstekende converter met relatief weinig vertekening, chromatische abberatie en relatief hoge scherpte en kontrast
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 19-08-2005 20:09
]