Toon posts:

instant music op Asus A8N-E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb op mijn nieuwe Asus A8N-E moederbord de functie 'instant music' zitten. Dit heb ik ge-disabled, maar elke keer als ik het geluid van mijn computer aanzet, hoor ik de radio (behalve als ik zelf muziek opzet). Het is dus niet echt ge-disabled.

Die radio is behoorlijk irritant, dus ik hoop dat iemand weet wat ik eraan kan doen.....

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:55
Ligt dat niet toevallig aan je speakers? Er zijn een behoorlijk aantal gevallen bekend met Creative en Logitech speakers die hier last van hebben

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:34

Mentalist

[avdD]

Instant music speelt afaik cd's af, wanneer de rest van de computer uitstaat (of iig zonder een OS te booten). Wat voor speakers heb je? Zoek daar eens op op Google, daarop ontvang je wel soms radio.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Heb de logitech x530.

Ik zal nog wel even kijken.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:55
M'n vader heeft een Logitech X-230, die heeft hier wel een beetje last van

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-03 23:01
Klinkt als een spoel of draad die als antenne dient en radio ontvangt..

*Hoor je het echt goed of is het meer een achtergrond ontvangstje?

[ Voor 34% gewijzigd door Pakjebakmeel op 16-08-2005 10:46 ]

• venkel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04 11:23
Ik heb zelf ook een dergelijk probleem met mijn Logitech X-230 setje, vooral als ik mijn koptelefoon er nog eens op aansluit. En ik maar denken dat m'n hoofd of m'n PC aan het spoken was.

Het doet zich voor als een heel zacht geroezemoes op de achtergrond. Blijkt inderdaad een vaker voorkomend probleem te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties :)

Ja, het is een soort geroezemoes, soms wat harder, soms wat zachter.

heeft er iemand nog een oplossing voor dan? op google kon ik namelijk weinig vinden.....

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 16:42
Draden inkorten? draden anders neerleggen? draden oprollen? Meestal heb je ergens een spoel-condensator combinatie gecreëert die een station ontvangt.

U vraagt, wij antwoorden.

Pagina: 1