Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AOL 9.0 en sites blokkeren

Pagina: 1
Acties:

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:00

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Topicstarter
Hallo actieve Tweakers,

Tijdens mijn vakantie in het zonnige Frankrijk worden vrienden van me (de eigenaren van de camping) geconfronteerd met een probleem. Ze hebben een computer welke campinggasten kunnen gebruiken om hun dagelijkse portie computerhonger te stillen. Helaas kunnen enkele aapjes zich niet gedragen, en komt er een hoop rommel binnen.
Nou willen de eigenaren graag enkele websites blokkeren, zoals spele.nl en dergelijke websites. Het enige nadeel is dat ze verplicht van hun provider (AOL) die vervelende browser moeten gebruiken. Helaas trekt AOL9 zich weinig aan van diverse filtertools, internetopties en firewalls.
Op de almachtige Google kon ik weinig bruikbaars vinden, en ook de alwetende GoT search was niet toereikend. Kan iemand mij misschien in de goede richting helpen? Hoe kan ik in AOL9 websites blokkeren?

Alvast bedankt,
MueR

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Misschien een optie om de complete ip-range van AOL te blocken.

http://www.hroling.nl

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:00

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Topicstarter
Erhm... In de browser AOL9 willen we graag de toegang tot bepaalde sites blokkeren. Wat jij bedoelt is handig voor de eigenaar van de site, als hij niet wil dat er AOL abbonnees op komen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Is het in die AOL client wel mogelijk om een verbinding op te zetten met een proxy server?

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Guest account aanmaken, en de HOSTS file aanpassen in /Windows/System32/Drivers/Etc should do the trick