Toon posts:

Instelling poorten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al jaren het spel Diablo 2 op mijn computer.
Ik had toen ik speelde geen netwerk geinstalleerd.
Nu wel maar ik zit met het probleem ik heb nu een laptop en een Desktop.
Op alle 2 Diablo geinstalleerd, op mijn laptop draaid het spel goed maar op mijn desktop heel slecht.
Hoe moet ik mijn netwerk instellen.
Wie kan mij helpen om dit stap voor stap aan mij uit te leggen.
Zelfs mycom is bij mij geweest kosste 115 euro maar mooi niks.
Ik heb een internet verbinding met wanadoo (kabel) met daarachter de wireless router.
Ik heb wel verbinding met alle 2 de computer met het internet maar niet met het spel diablo 2.
Wie kan mij helpen om met 2 computers diablo te spelen.
Gr.Kees :( :

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

je hebt de poorten in je router op de juiste manier geforward? dwz, en naar je laptop, en naar je desktop?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Met deze info komen we nergens, en het forwarden van pooren heeft alleen zin als je zelf de server wilt hosten, dus daar zal het denk ik niet aan liggen. Dat weet ik zelfs zeker, want ik kan vanaf m'n hele lan diablo spelen zonder ook maar één poort te forwarden. Je kan NIET met twee systemen tegelijk op hetzelfde account spelen, trouwens.

Benodigde info:
netwerk instellingen (ip configuratie, geen WEP keys e.d.)
probleem beschrijving ( "hij doet het slecht" is GEEN omschrijving!)
aangeven wat je geprobeerd hebt om het op te lossen, zodat we geen dubbel denkwerk gaan zitten doen.

Good luck

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:37

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als internet goed werkt(zonder proxy) dan moet DII ookgoed werken. Om het gewoon te spelen hoef je geen poorten te forwarden.

en met "op mijn desktop heel slecht" kunnen we niet zoveel . Diablo heeft in ieder geval veel geheugen nodig (>128 Mb graag) . Wellicht dat het daarom zo slecht draaid?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat lukt er precies niet goed? Wat draait er niet lekker? Ook al eens in Het Grote Poortmappingsverhaal gekeken?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:13:
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat lukt er precies niet goed? Wat draait er niet lekker? Ook al eens in Het Grote Poortmappingsverhaal gekeken?
Ik heb 2 spellen gekocht, 1 voor de desktop en 1 voor de laptop.
Op mijn laptop draait diablo zonder problemen maar op de desktop gaat hij traag.
Iedere keer als ik het spel op wil moet ik 3 minuten wachten voorf ik er op kan.
Dan als ik in het spel zit gaat het goed maar als ik uitlog ga ik er helemaal uit, zodoende moet ik weer helemaal opnieuw inloggen wat weer 3 a 4 minuten kost.
Als ik zonder router werke en rechtstreeks met mijn kabel inlog bij diablo gaat het vlekkeloos.
Wat nu

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 00:01

Metzie

Nyaano !

Bij Blizzard vond ik volgend (6 pagina lang) helpdocument: Are you having difficulty connecting or staying connected to Battle.net?.

Probeer eens de suggesties die gegeven worden in het document. Waarschijnlijk zijn je problemen dan opgelost. Ik denk dat pagina 4 het meeste te maken heeft met jou probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door Metzie op 22-08-2005 22:14 ]

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Pagina: 1