Toon posts:

IP Adres

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Niet zo lang geleden is er iets fout gegaan op het forum van mijn vriend. We zaten wat te experimenteren vanuit zijn PC en toen hebben we per ongeluk mijn IP geblokkerd (stom he) :P. Dus, kan ik er met mijn PC niet op om dit ongedaan te maken (kan alleen bij mij).

Dus vraag ik: Is het mogelijk om mijn IP adres te veranderen (naar een statisch, is nu dynamisch/automatisch) zodat ik toch nog steeds er even op kan, of beter: voor altijd?

Moederbord = A8N-SLI
Netwerkkaart (volgens 'Netwerkverbindingen') = NVIDIA nForce Networking Controller

Specs zie mij sig / http://specs.tweaks.to/11865

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 19:40 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

in principe niet, ligt een beetje aan de manier waarop je op internet zit. Maar met ADSL/Kabel heb je over het algemeen een vast IP adres, die verandert dus niet elke keer dat je op internet gaat.

edit: je IP adres wordt door je provider toegewezen, dus daar kan je zelf niks aan doen. Het enige wat je in je netwerkomgeving kan aanpassen zal je lokale IP zijn, maar daar schiet je dus niets mee op...

[ Voor 35% gewijzigd door kamstra op 15-08-2005 19:43 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

gebruik een proxy ofzo?

I'm not as think as you stoned I am

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

met een inbelmodem?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Laat ik de vraag herformuleren :

Je bent geband op een forum ergens omdat je zat te kutten, en nu wil je er weer op.

Want ander kan je vriend je unbannen (het is zijn forum?), of desnoods haal je je ip handmatig uit de database. Je IP veranderen voor een site die je in eigen beheer hebt is nonsens.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 09:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

eamelink schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 19:43:
Laat ik de vraag herformuleren :
Je bent geband op een forum ergens omdat je zat te kutten, en nu wil je er weer op.
Zo las ik het dus ook, zou zeggen terecht en einde verhaal.

Maar goed, aangezien het forum van die vriend van je is kan het niet zo'n moeite zijn om jezelf te deblokkeren...

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 15-08-2005 19:49 ]

ma ma ma ma ma macron one

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Gewoon je IP unbannen bij die vriend van je, werkt altijd!

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-02 21:39

Tys

Dus, kan ik er met mijn PC niet op om dit ongedaan te maken (kan alleen bij mij).

Je bant jezelf via de PC van je vriend, terwijl dit alleen bij jou kan? uh?
Wat is er dan mis met het unbannen vanaf zijn PC?

Blijft erg wazig, maar een proxy zou het wel op moeten lossen indien nodig vanaf jou PC.
(Dit alles wanneer niet IP Restricted)

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Verwijderd

Topicstarter
OK OK Ik ben een sort van geband inderdaad. Ik downloadde te veel en uploadde daar weer te weinig van en ben daarom geband (IP volgens mij). Gaat hier om Chello Classic trouwens.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan is het dus een probleem tussen jou en de forum-crew. Iets waar wij helemaal niets aan kunnen doen en wat bovendien ons pakkie aan niet is. :>

{signature}

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
lol. Zo'n ban is niet voor niets dude...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.