Hi,
Ik draai voor m'n subteam een proxyper met ppstats. Gister heb ik een nieuwe server in gebruik genomen, met een verse proxyper en dito ppstats.
Voorheen maakte ppstats een Proxyper Summary-pagina aan waar hij wat informatie uit de consolelog van proxyper haalt en het netjes op een pagina print.
Sinds ik de nieuwe server heb werkt dit maar 'half':

Het eerste wat bij mij opkwam was dat 'ie de consolelogs niet kon vinden. In de ppstats.ini is hierover niks te vinden, dus ik ga er vanuit dat hij die informatie uit de proxyper.ini haalt (het pad naar proxyper.ini staat correct in de ppstats.ini).
Ik bedacht me even later echter dat hij de uptime en de last uplink alleen uit de consolelog kan halen. Dat betekent dus dat hij de consolelog wel kan vinden en kan lezen (ik heb de permissions ook al gecheckt), aangezien die informatie wel gewoon in de HTML staat.
Goed, dus ik zelf even kijken in de consolelog, misschien dat die status-info er gewoon helemaal niet instaat, maar de status staat er gewoon in:
En in de proxyper.ini:
Met andere woorden: het klopt allemaal gewoon, maar hij doet het niet!
Kan iemand me helpen?
Ik draai voor m'n subteam een proxyper met ppstats. Gister heb ik een nieuwe server in gebruik genomen, met een verse proxyper en dito ppstats.
Voorheen maakte ppstats een Proxyper Summary-pagina aan waar hij wat informatie uit de consolelog van proxyper haalt en het netjes op een pagina print.
Sinds ik de nieuwe server heb werkt dit maar 'half':

Het eerste wat bij mij opkwam was dat 'ie de consolelogs niet kon vinden. In de ppstats.ini is hierover niks te vinden, dus ik ga er vanuit dat hij die informatie uit de proxyper.ini haalt (het pad naar proxyper.ini staat correct in de ppstats.ini).
Ik bedacht me even later echter dat hij de uptime en de last uplink alleen uit de consolelog kan halen. Dat betekent dus dat hij de consolelog wel kan vinden en kan lezen (ik heb de permissions ook al gecheckt), aangezien die informatie wel gewoon in de HTML staat.
Goed, dus ik zelf even kijken in de consolelog, misschien dat die status-info er gewoon helemaal niet instaat, maar de status staat er gewoon in:
code:
1
2
3
4
5
6
| 2005-08-15 15:04:35,rc5-72 r=10/10, d=0/0, 0.0 Mkeys/sec, tot=0/0 blocks 2005-08-15 15:04:35,Status: rc5-72: Last uplink sent 0 and received 0 2005-08-15 15:04:35,ogrp2 r=500/500, d=0/1, 179.2 Mnodes/sec, tot=278/253 stubs 2005-08-15 15:04:35,Status: ogrp2: Last uplink sent 2 and received 27 2005-08-15 15:04:35,Status: Uptime: 0.23:41:19, 2 listeners, 0 uplinks 2005-08-15 15:04:35,Status: 0 active clients (peak: 1, mean: 0.00) |
En in de proxyper.ini:
code:
1
2
3
4
5
| [console] logfileconsole=/Users/wilko/dnet/proxyper/consolelog logfileconsolerotation=daily consoleverbosity="general stats keyblock server client buffers timestamp attention errlow errsevere" timestampflags=130 |
Met andere woorden: het klopt allemaal gewoon, maar hij doet het niet!
Kan iemand me helpen?