Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Topicstarter
eeeuh 8)7
Bij browsen kwam ik dus dit tegen
http://engadget.com/entry/1234000050053387/
Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/7561234133501880.JPG?0.5126509045824035
Hoax? En zo niet ./.. waarom? Slurpt toch meer energie (itt palm os)?
AUB geen rant/flame over palm v pocketpc.. daar hebben we niks aan.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Treo is van Palm zelf (dochterbedrijf als ik mij niet vergis). Lijkt me dus heel erg onwaarschijnlijk dat deze echt is.
Microsoft gaat toch ook geen iTunes met windows mee leveren ofzo ?

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
BlackMage schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:32:
Treo is van Palm zelf (dochterbedrijf als ik mij niet vergis). Lijkt me dus heel erg onwaarschijnlijk dat deze echt is.
Microsoft gaat toch ook geen iTunes met windows mee leveren ofzo ?
van palm zijn de devisies van Hardware en Software tegenwoordig gescheiden. Ik geloof dat de software nu palm source heet de de hardware kant palm One. Als je iets beter op het internet gaat zoeken zie je ook al dat er filmpjes zijn. En aangezien dat palmOne aangegeven heeft dat ze ook andere software op hun producten wilt kan het heel goed. Het schijnt zelfs dat ze al een verband met HTC zijn aangegaan voor het produceren van dit toestel!

ik kan niet wachten!!! _/-\o_

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Treo is geen bedrijf, maar een merknaam van Palm. Palm (voormalig Palmone) is afgesplitst met PalmSource zodat ze als hardwaremaker ook gewoon andere OS'en op hun handhelds kunnen gebruiken, en dat gaan ze dan ook doen.

Zou bij god niet weten waarom iemand Windows Mobile zou willen draaien, maargoed. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Stereotomy op 15-08-2005 19:55 ]

Alors.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
beetje raar dat het een en ander is doorgestreept daarboven met een marker.. ?
Ik heb windows pocketpc 2003 (loox) en een treo 600.. Maar nog steeds aan het zoeken naar een mooie combo. Elk OS heeft zo zijn voordelen. Het mooiste zou zijn dat alletwee de os'en op een ding kunnen.. :P

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

beetje raar dat het een en ander is doorgestreept daarboven met een marker.. ?
Neu, in dit stadium is elk prototype voorzien van een serial nummer, zodat de testers zich kunnen identificeren bij Palm. Uiteraard wil deze tester niet de toorn van Palm over zich heen hebben omdat hij de plaatjes van deze Treo voortijdig heeft gelekt. :)

Alors.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Stereotomy schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:19:
[...]

Neu, in dit stadium is elk prototype voorzien van een serial nummer, zodat de testers zich kunnen identificeren bij Palm. Uiteraard wil deze tester niet de toorn van Palm over zich heen hebben omdat hij de plaatjes van deze Treo voortijdig heeft gelekt. :)
HB67? En als ik dat getal weet .. wat dan nog?
Of is het gewoon geen treo?

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Dat jij het getal weet maakt het geen snars uit. Zo belangrijk ben je niet. :)

Palm/HTC weet nu WELKE developer het plaatje heeft uitgelekt, althans, welk individueel exemplaar, en die zal de volgende keer geen testversie meer ontvangen. Het is niet voor niets classified en NDA-ed.

[ Voor 8% gewijzigd door Stereotomy op 15-08-2005 20:36 ]

Alors.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Stereotomy schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:35:
Dat jij het getal weet maakt het geen snars uit. Zo belangrijk ben je niet. :)

Palm/HTC weet nu WELKE developer het plaatje heeft uitgelekt, althans, welk individueel exemplaar, en die zal de volgende keer geen testversie meer ontvangen. Het is niet voor niets classified en NDA-ed.
HB67 .... lees ik gewoon van dat plaatje af.. niks belangrijks voor mij verder.
Volgende keer idd geen testversie voor diegene die HB67 heeft ontvangen..
Oooof heeft iemand zitten modden?

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

En weer een antenne, die dingen zijn zo 2001.
Ondanks dat ik een palm fan ben vind ik dit niks.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Bierkameel schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:17:
En weer een antenne, die dingen zijn zo 2001.
Ondanks dat ik een palm fan ben vind ik dit niks.
tja.. als dit helpt voor het ontvangst cq klein houden van zo'n ding, why not?
Maar de vraag blijft of dit ding nou gemod is of niet?

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

henkleerssen schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:32:
[...]

HB67? En als ik dat getal weet .. wat dan nog?
Of is het gewoon geen treo?
Volgens de geruchten is het een treo 670...
En er zijn ook geruchten van een Treo 700 op palm OS Cobalt.

Palm(one) heeft in het verleden als gezegt dat ze niet perse alleen PalmOS apparaten willen maken maar linux etc niet uitsluiten.
Een PPC versie is dus niet geheel uitgesloten.. Wat me wel opvalt is dat de fotos erg lijken op een prototype van de Treo 650...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
Het hoge woord is er uit. 700w is het geworden .. zie hier voor press release:
http://mytreo.net/archive...he_upcoming_treo_700w.php

Op die site staat ook een webcast (van 1 uur) waar Bill gates himself het komt demonstreren..
Alleen exclusief voor verizon netwerk.. right.
Ze hebben er jaren aan gewerkt bij palm .. ja ja. Ik ga ff de webcast door bekijken. Ik ben benieuwd wat er anders is (dan de gemiddelde windows mobile enabled smartphone).

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
windows mobile 5 met radio stream support, geintegreerde Outlook waar alles in mogelijk is (instant messaging, mailen, sms, bellen enz), contacts met foto's van de personen (die je met dit ding kan maken), testberichtje sturen als je niet gestoord wilt worden met gsm, voicemails makkelijk beluisteren. Ze waren wel kort met het daadwerkelijk demonstreren van dat ding zelf. Ziet er wel allemaal soepel uit.
Bill gates heeft hem niet zelf gedemonstreerd natuurlijk.. :)

Ooh ja.. hij komt op de markt in de us begin volgend jaar.. dus het is hier ff wachten denk ik.
Die verizon man heeft het over e-video breedband internet. Dat lijkt me een vorm van UMTS?

Maar geen woord over wifi?

[ Voor 22% gewijzigd door henkleerssen op 28-09-2005 09:20 ]

Verwijderd

Hij is wel echt hoor.

Ik heb zelf een Palm Treo 650, en kreeg laatst via de maandelijkse nieuwsbrief per email (telefoon email) de nieuwste nieuwtjes omtrend de Treo series, waaronder deze 670, en een lap tekst over hoe je je 650 binnenkort naar de 670 kunt upgraden.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Topicstarter
tja.. en hier staat de palmos gebroederlijk naast de pocket pc.. http://mytreo.net/archive...otos_of_the_treo_700w.php maar hebben ze nu verschillende typenummers?
btw ze zeggen geen wifi?... :? Palm is ook niet meer wat het is geweest (allang geen frontrunner meer)..

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

henkleerssen schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:13:
tja.. en hier staat de palmos gebroederlijk naast de pocket pc.. http://mytreo.net/archive...otos_of_the_treo_700w.php maar hebben ze nu verschillende typenummers?
btw ze zeggen geen wifi?... :? Palm is ook niet meer wat het is geweest (allang geen frontrunner meer)..
Jaja, daarom heeft Palm ook niet de meeste marktaandelen wat smartphones betreft he? ;)
Kortom, als er iets vooruitstrevend is dan is het wel de Treo 600 en 650 die nog steeds het grootste marktaandeel heeft t.o.v. de rest van het veld. In smartphone wereld telt de Pocketpc lang niet zo hard mee als men denkt. In het handheldsegment daarentegen weer wel.
Zaken als one handed navigation vind je alleen op de Palm apparaatjes en voor de WM mensen hopelijk straks ook op de Treo 700.
Palm is momenteel ook de enige hardwarefabrikant waarbij je de keuze hebt uit PalmOS en Windows Mobile. Doet de rest ook niet aan. Dat kun je ook aardig vooruitstrevend noemen omdat je het kunt zien als een opstapje naar uniforme hardware waarbij de klant zelf zijn operating system naar keuze kan kiezen.

Voor zover ik weet is er maar 1 Treo 700 versie en die is van Verizon. Dat is dus een CDMA telefoon en werkt dan ook alleen in de USA. De CDMA providers bieden zo hun eigen breedbanddiensten aan, zo ook Verizon. Op dat gebied loopt men in de USA meer voor op dan hier in Europa.
Is dat raar? Nee, want in Europa is er bijna geen animo voor dat soort diensten, hooguit het bedrijfsleven die er brood in ziet. Het "succes" van zaken als imode en umts laten dit toch wel zien.
Het zal mij benieuwen of ze uberhaupt een GSM versie van die Treo 700 gaan uitgeven voor de rest van de wereld en of die versie dan ook hand in hand gaat met wifi mogelijkheid.
Pagina: 1