Usenet posten met powerpost op Eweka

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-05 11:29
Ik probeer te posten op de Eweka server met powerpost. Alles lijkt te werken. Ik selecteer de bestanden en opties die ik wil en upload naar de Eweka server. Maar als het klaar is verschijnt de post niet in GrabIt :? Ik heb meerdere posts gedaan en een tijd gewacht (mischien duurt het even, weet ik veel), maar telkens met hetzelfde resultaat. Zie ik iets over het hoofd?

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Verwijderd

wat is "een tijd" ? Dit ligt per server anders. De ene is razendsnel de ander niet.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

RedFox

Heb je een OV ofzo?

koekeeghan schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:33:
Ik probeer te posten op de Eweka server met powerpost. Alles lijkt te werken. Ik selecteer de bestanden en opties die ik wil en upload naar de Eweka server. Maar als het klaar is verschijnt de post niet in GrabIt :? Ik heb meerdere posts gedaan en een tijd gewacht (mischien duurt het even, weet ik veel), maar telkens met hetzelfde resultaat. Zie ik iets over het hoofd?
probeer is met http://usenetsearch.eweka.nl/ te kijken en ook op verschillende woorden/kenmerken van de post te zoeken.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• koekeeghan
Die usenet search vindt mijn post niet, maar ik kan de groep waarin in heb gepost (alt.binaries.sounds.mp3.electronic) ook niet selecteren. Die wordt dus niet gemonitord.

Kijk ik zie nu de eerste posts binnenkomen! Tering, daar zit een beste vertraging in dan. Vanmiddag 12:00 gepost en nu komt het binnen druppelen. Jammer hoor. Had wel snellere reactie van een betaalserver als Eweka verwacht. Of zijn dit 'normale' tijden?

Ik vind mijn post alleen met de search functie van GrabIt, als ik in de nieuwsgroep zelf kijk zie ik mijn post niet staan :? Vreemd.

[ Voor 16% gewijzigd door koekeeghan op 15-08-2005 17:30 ]

Verwijderd

koekeeghan schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:14:
Kijk ik zie nu de eerste posts binnenkomen! Tering, daar zit een beste vertraging in dan. Vanmiddag 12:00 gepost en nu komt het binnen druppelen. Jammer hoor. Had wel snellere reactie van een betaalserver als Eweka verwacht. Of zijn dit 'normale' tijden?
zie boven.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

RedFox

Heb je een OV ofzo?

koekeeghan schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:14:
Die usenet search vindt mijn post niet, maar ik kan de groep waarin in heb gepost (alt.binaries.sounds.mp3.electronic) ook niet selecteren. Die wordt dus niet gemonitord.

Ik vind mijn post alleen met de search functie van GrabIt, als ik in de nieuwsgroep zelf kijk zie ik mijn post niet staan :? Vreemd.
5 uur is wel heel lang. Ik heb zelf nog niet zoveel gepost met eweka, maar elke keer zag ik mijn files binnen 15 minuten op de search. Dat was dan wel in de wat grotere groepen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Mischien is er iets mis gegaan?, eweka heeft een eigen forum voor usenet problemen. Denk dat ze het daar beter weten dan hier, en waarschijnlijk kunnen ze iets nagaan ook nog voor je B)

• koekeeghan
Ik zie mijn posts ook alleen staan als ik ernaar zoek met de search functie in GrabIt. Als ik de groep update en gewoon scroll of zoek in de groep vindt GrabIt mijn post niet. Erg raar allemaal. Ik heb alle vinkjes aanstaan zodat alle types posts getoond worden.

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
-nm-

[ Voor 98% gewijzigd door corné op 16-08-2005 18:59 ]

• koekeeghan
(schopje)

Helaas zit kog steeds met dit probleem. Ik ben nu wat aan het posten en ik kan mijn posts alleen met de search vinden. Ze verschijnen niet in de grouplist. Hoe kén dit nou?

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-07 18:47
Waarom wil je zo graag dat ze in de grouplist verschijnen?
Met programma`s als FTD en het gebruik van NZB bestanden, heb je die grouplisten helemaal niet nodig. Ik update ook nooit groepen, heb me geneens geabonneerd op een groep (muv a.b.ftd).

Zolang je bestanden verschijnen in zoekmachines als Binsearch & Yabse, vinden de gebruikers van de FTD community, wat inmiddels 176.645 mensen zijn. Groot genoeg publiek, zou ik zeggen :)

Hoe heten de bestanden die je gepost hebt btw?

[ Voor 5% gewijzigd door magiel op 11-07-2006 15:47 ]

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Pagina: 1