Hope for the best, prepare for the worst...
als je ook niet meer in veilige modus kan komen dan kan je gaan herinstalleren 
of je kan nog even proberen te booten met erd 2003 of 2005.
of je kan nog even proberen te booten met erd 2003 of 2005.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik heb nog belangrijk documenten in de HDD staan...
maar wat is Erd 2003 en 2005??
Persoonlijk denk ik zo:
Oude HDD met Win2000 booten naast Winxp hdd. En dan belangrijk documenten backup maken in een
DVD+RW..
Maar is dat ook mogelijk??
maar wat is Erd 2003 en 2005??
Persoonlijk denk ik zo:
Oude HDD met Win2000 booten naast Winxp hdd. En dan belangrijk documenten backup maken in een
DVD+RW..
Maar is dat ook mogelijk??
Hope for the best, prepare for the worst...
Verwijderd
als al je bestanden onder Fat32 staan sowieso, als het onder ntfs staat lukt het meestal wel om ze gewoon te backuppen, tenzij er zo een encryptie of 'ikweetniethoezehetnoemen' beveiliging op zit... sowieso volgende keer partities gebruiken... lekker praktisch
(als je bestanden op partitie staan ben je sowieso gered uiteraard)
veel succes...
wat je anders kan probere is format c, windows instal en dan R-studio erop zetten. zolang je windows niet op de plaats van een belangrijk bestand geschreven is kan je het bestand terughalen, maar der zitten dan risico's op.
probeer eerst met die 2de hd en daarop windows zetten...
(als je bestanden op partitie staan ben je sowieso gered uiteraard)
veel succes...
wat je anders kan probere is format c, windows instal en dan R-studio erop zetten. zolang je windows niet op de plaats van een belangrijk bestand geschreven is kan je het bestand terughalen, maar der zitten dan risico's op.
probeer eerst met die 2de hd en daarop windows zetten...
Zoals je nu toch wel zou moeten weten is het op GoT de goede gewoonte om zelf uitgebreid onderzoek te doen voor je een topic opent. Lees de Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door daarover