Toon posts:

Kabel tussen woofer en receiver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony STR-DE485 Receiver, welke een mono subwoofer out poort heeft. De (actieve) JBL subwoofer (Music2 uit mijn hoofd) die er op moet worden aangesloten echter heeft de keuze tussen een rood/witte-tulp, of 2 speakerdraden (klemcontacten). Deze heeft dus een stereo ingang lijkt het wel.

Heeft iemand een idee wat voor type kabel hiertussen kan/moet worden aangesloten?

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32
Aangezien het een actieve sub is, lijkt mij een tulpkabel voldoende. Heb je geen manual meer?

Roomba E5 te koop

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:50
meestal kun je gewoon 1 van de 2 tupl aansluitingen gebruiken om de subwoofer als mono aan te sluiten, in de handleiding is terug te vinden welke van de 2 :)

Last.fm
Films!

Verwijderd

Topicstarter
sig69 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:11:
Aangezien het een actieve sub is, lijkt mij een tulpkabel voldoende. Heb je geen manual meer?
Ja, dat het een tulp-kabel zou moeten zijn had ik ook nog door. Maar die ken ik niet in de varianten van 1 naar 2 stekkers ;) Manual van JBL is er wel bij, maar dat is niet zo uitgebreid moet ik zeggen.

Maar met de search bleek eigenlijk ook al wat antwoorden naar boven te komen, had ik eerst moeten doen :X

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Deze vraag is volgens mij een paar weken geleden ook al langsgekomen. Oplossing toen: maakt niks uit op welke van de 2 (links of rechts) van de 2 ingangen je 'em aansluit, de subwoofer telt toch de beide kanalen op. Als conventie wordt meestal links gebruikt aangezien dat het standaard "mono" kanaal is, maar zoals reeds gezegd het maakt echt niets uit.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"