Ik heb een vreemd probleem met een ISO image bestand. Ik kan deze iso zonder problemen mounten met deamon tools of alcohol 120%, maar ik kan hem niet branden. Nero geeft een foutmelding dat het geen compatibele iso is. als ik hem met winiso open crasht dat programma. Met alcohol 120% kan ik de iso wel openen, maar als ik hem brandt resulteerd dat in een coaster. Er lijkt dus iets mis te zijn met de ISO, maar anderzijds werkt deze iso vanaf een gemount station zonder problemen. Enig idee hoe ik dit kan fixen?
Kan je niet de data m.b.v. Deamon tools naar je HDD kopieren en dan opnieuw een ISO aanmaken in Nero en dan branden?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
misschien wel, heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. kun je dan het boot-gedeelte ook meteen meekopieren?Tukk schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:50:
Kan je niet de data m.b.v. Deamon tools naar je HDD kopieren en dan opnieuw een ISO aanmaken in Nero en dan branden?
Sig69's idee lijkt mij nog effectiever.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
dit ga ik nu even proberensig69 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:52:
Heb je geprobeerd de iso te mounten en dan een 1 op 1 disk copy te doen?
Dat is sowieso je enige oplossing, aangezien de boot-data meekopieren (via explorer dus, fyi) de CD naar mijn weten niet direct bootable maakt. Heb je dit probleem ook als je de disc in een andere pc stopt?
[ Voor 7% gewijzigd door G33rt op 17-08-2005 13:34 . Reden: duidelijker :) ]
Je zou de boel ook met bijvoorbeeld isobuster kunnen extracten en dan vervolgens een nieuwe bootable cd maken?
Volgens mij moet je tegenwoordig lappen als je isobuster wil gebruiken voor dat soort grappen
iso mounten en vervolgens disk copy uitvoeren werkte perfekt. bedankt voor de tip.
Pagina: 1