Toon posts:

Subwoofer op welk kanaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben van plan de Yamaha RX-V450 te kopen met 2 pioneer zuilen en 3 surround boxjes.

In die Pioneer zuilen zit dus ook de subwoofer. Nu heb ik zelf nog een subwoofer van de Bose acoustimas. Kan ik die dan tussen de front speakers (a of b) dan aansluiten? En in de setup word ook gevraagd of je een subwoofer gebruikt. maar ik sluit hem dan niet aan op de subwoofer out.

Klinkt beetje verwarrend mischien, vraag anders maar om verduidelijking.

Nick

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Zo te horen is het een passieve Bose subwoofer.
Die heb ik thuis ook en alle uitgangen van de versterker gaan eerst naar de subwoofer en van daaruit naar de front-, center- en rearspeakers.

Wel subwoofer op de versterker uitzetten anders gaan de lage tonen naar 'subwoofer-out'.

Of deze opstelling met dubbele subwoofers het geluid ten goede komt kan ik niet zeggen...

[ Voor 7% gewijzigd door PaulZ op 15-08-2005 15:53 ]

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Verwijderd

Topicstarter
Ja,. het gaat vooral om even de buren wakker te maken :P:P hehehe. Ma je kan toch de bas-sterkte op de reciever aanpassen. Dus ik moet hem dus aansluiten tussen de front-speakers, omdat daar het meeste geluid dookomt. maar ik heb A front speaker aansluitingen en B front speaker aansluitingen...en kan ze ook allebei aanzetten.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:01

lier

MikroTik nerd

Je kan ervoor kiezen om bijvoorbeeld A voor de speakers en B voor de bassmodule te gebruiken. Zorg dat de achterspeakers en center als small/klein ingesteld staan, zodat al het laag naar de frontspeakers (en bassmodule) gestuurd wordt.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Oke dankjewel. Ben benieuwt. ik ga volgende week het setje kopen. Ik zal laten horen hoe het gaat klinken. Bedankt!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Zou je dan niet meteen een echte subwoofer kopen? Van zo'n Bose ding worden buren nu niet echt wakker van..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1