Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Sony Ericsson T610 SMS uitlezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een enorm probleem. Het display van mijn T610 is kapot gegaan. Ik kan een gedeelte nog wel zien, waardoor ik weet dat ik SMS-jes heb ontvangen, maar ik kan ze niet lezen/zien.

Een medewerker van Sony Ericsson zei dat ik met de data-software en synchronisatie software die beschikbaar is gesteld op de website van Sony Ericsson het niet mogelijk is om via een datakabel deze SMSjes uit te lezen (alleen geluiden, afbeeldingen en contactpersonen).
Weet hier iemand software waarmee dit wel uit te lezen is?

Aanvullende vraag: Wat kost mij het vervangen van een kleurenscherm van de T610?

Alvast heel erg bedankt voor een antwoord.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-11 13:24
Met Float Mobile Agent moet dat lukken, volgens mij.
En dat had je hier ook wel kunnen vinden in een T610/T630 topic, toch?

Punctuality is the politeness of kings

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

FMA kan het :) Je moet alleen wel een bluetoothverbinding leggen met je pc, de vraag is echter of dat allemaal nog kan lezen op je schermpje ;)

FloAt's Mobile Agent
FMA is een van de handigste/populairste programmaatjes voor Ericsson telefoons, vind ik tenminste ;) Sms, telefoonboek overzetten van alles. Agenda alleen in de unstable dacht ik, die gebruik ik niet.

[ Voor 2% gewijzigd door Motrax op 15-08-2005 15:07 . Reden: bluetooth ipv bleutooth :+ ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan helaas geen BT verbinding meer tot stand brengen. Ik kan de rechterbovenhoek van mijn scherm nog zien. De optie in het menu voor verbindingen zit linksonderin. FMA is dus niet echt een optie.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:08:
Ik kan helaas geen BT verbinding meer tot stand brengen. Ik kan de rechterbovenhoek van mijn scherm nog zien. De optie in het menu voor verbindingen zit linksonderin. FMA is dus niet echt een optie.
Excuses, FMA werkt ook met een datakabel. Kijk maar eens in het topic wat eerder genoemd is :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 15:10:
[...]

Excuses, FMA werkt ook met een datakabel. Kijk maar eens in het topic wat eerder genoemd is :)
Excuus ik las het net. Typisch geval van niet verder kijken dan mijn neus lang is. Bedankt voor de hulp.
Pagina: 1