[.NET] Installatieprocedure Pocket PC programma

Pagina: 1
Acties:

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 18:52
Hallo,

Ik heb een programma geschreven voor de pocket PC met VS2003. Werkt verder goed, en op mijn pocket pc werkt alles goed (alle libraries etc worden door VS geinstalleerd).

En nu wou ik een setup programma maken voor mijn programmatje (is eigenlijk maar 200K groot), en na eerst met ezsetup een setup gemaakt te hebben (ondersteunt meerdere processor, dus dat werkt goed), bleek dat die niet de mogelijkheid heeft om de .NET files en SQL Server CE bestanden mee te kopieren. Als ik link naar de site van Microsoft, dan is de .NET runtime 20 MB groot en die voor SQL Server CE 2.0 50MB, en dit lijkt me wel heel groot. Ik verder gezocht, en ik kwam bij een pakket ePocketSetup 2003, maar als ik daar iets mee maak, dan kom ik ook rond de 70MB. (terwijl het max een paar mb op je pocketpc installeert).
Hoe kan ik de grootte serieus reduceren? En het installeren vh programma gebruikersvriendelijk houden.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• crazyx
Bestaat er nog ergens anders een handleiding, ik kom er echt niet uit :(. Ik heb ook die "demo" gedownd, en die wil hier nog niet eens compileren. En ik vind de handleiding wel heel erg sumier. De onbelangrijke dingen staan in het lang en het breed uitgelegd, en als je effectief iets moet doen, zetten ze er een screenshot bij, en is het een beetje van zoek het maar uit. Het zal wel aan mij liggen, dat ik iets over het hoofd zie of zo.

• crazyx
Ok, heb een andere manual gevonden, een soort van aanvulling op die andere van MSDN. Deze is een heel stuk duidelijker.
http://www.codeproject.co...kagingAndDeployingPPC.asp

Alles ziet er netjes uit, maar ik moet het nog wel testen.