Ik ben pas gedwongen overgestapt van autocad 2002 naar 2006 omdat ik bij een adviesbureau werk en alle architecten de tekeningen in 200-4/5/6 formaat aanleveren.
Opzich is er niet heel veel in gebruik veranderd, een berg extra functies die ik nog niet gebruik enzo.
Maar bij het plotten kom ik toch in de problemen, bij 2002 had ik een veel uitgebreider plot menu.
Ik mis onderandere de volgende dingen:
-Plot style table (om iets greyscale uit te draaien)
-Plot area
-Drawing orientation (portrait of landscape)
Ik kan dit ondervangen door elke keer naar het properties menu te gaan, maar dat is heel omslachtig en denk ik ook niet de goede manier.
Dit zijn dingen die voor mij toch wel van belang zijn en daarom gebruik ik nu toch nog 2002.
Heeft iemand enig idee waar deze functies zijn gebleven?
Bij voorbaat dankt
Opzich is er niet heel veel in gebruik veranderd, een berg extra functies die ik nog niet gebruik enzo.
Maar bij het plotten kom ik toch in de problemen, bij 2002 had ik een veel uitgebreider plot menu.
Ik mis onderandere de volgende dingen:
-Plot style table (om iets greyscale uit te draaien)
-Plot area
-Drawing orientation (portrait of landscape)
Ik kan dit ondervangen door elke keer naar het properties menu te gaan, maar dat is heel omslachtig en denk ik ook niet de goede manier.
Dit zijn dingen die voor mij toch wel van belang zijn en daarom gebruik ik nu toch nog 2002.
Heeft iemand enig idee waar deze functies zijn gebleven?
Bij voorbaat dankt