Labtec Axis-502 Headset - Vervangende Oorkussens

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-02 14:33

immetjes

HIER is BERN-E

Topicstarter
De schuimen oorkussens van mijn verder nog prima functionerende Labtec Axis-502 headset zijn volledig opgebruikt en wil ik dus vervangen.

Dat leek me nogal makkelijk maar het blijkt dat de orginelen alleen in Amerika besteld kunnen worden en dan ook nog alleen naar een amerikaans adres worden verstuurd.

edit:

Na Labtec in Amerika gebeld te hebben blijkt dat ze geen vervangende earpads kunnen leveren voor de Axis-502.

Omdat de oorkussen relatief groot zijn (blijkbaar) kan ik op internet geen passende vervangers vinden. Ik heb me al helemaal rot gezocht (die van Conrads zijn te klein):

Heeft iemand hier ervaring mee of handige tips, het lijkt me dat dit toch wel vaker voorkomt? Een hele nieuwe headset kopen is een optie alleen vind ik dat eigenlijk een beetje zonde.

Maten van de oorkussens:
Ovaal, buiten maten: 70mm x 57mm; Binnen: ø30mm.

[ Voor 8% gewijzigd door immetjes op 17-08-2005 09:16 . Reden: Labtec Amerika gebeld. ]

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-02 14:33

immetjes

HIER is BERN-E

Topicstarter
Kick!

Heeft dan iemand in ieder geval wat tips om die dingen zelf te maken. Ben ik nu echt de enige die dit probleem heeft? Of koopt de tweaker gewoon elke keer een nieuwe headset?

edit:

Blijkbaar ben ik de enige lul die koptelefoons verslijt. Heb inmiddels maar een Medusa 5.1 gekocht ter vervanging.

[ Voor 27% gewijzigd door immetjes op 14-09-2005 22:32 ]