Toon posts:

Storing HF frequenties gamepads

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje en ik zitten nu beide te twijfelen om allebei een Logitech cordless rumblepad 2 aan te schaffen. Helaas zijn onze kamers niet verder dan 10 meter van elkaar. Op de site van logitech is niks te vinden over het aansluiten van meerdere rumblepads zonder invloed op elkaar ,maar ik herrinner me ergens iets te hebben gelezen over 6 pads op 1 pc en dat ging over de eerste cordless rumblepad. Kan iemand helpen? Ik heb namelijk geen enkele ervaring met aparaten op de HF frequentie van logitech. Helaas was er ook maar heel weinig te vinden met de search. Ik hoop dat iemand ervaring heeft en ons uit de brand kan helpen ;)

Ik heb inmiddels de support van logitech gemaild ,maar er gaat een dag overheen (en ik heb een aanbieding gespot :P) dus ik hoop dat iemand van jullie het ook weet ,liefst zo snel mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 14:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mods ,dit topic mag naar Spielerij - Problemen & Vragen (per ongeluk verkeerd geplaatst).

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:26:
Mods ,dit topic mag naar Spielerij - Problemen & Vragen (per ongeluk verkeerd geplaatst).
Tuurlijk

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Quote van logitech:
Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u wil weten of het mogelijk is om met twee draadloze gamepads binnen een beperkte ruimte te kunnen werken.

Dit is gewoon mogelijk. Deze zullen niet op elkaar storen.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Misschien handig als iemand dit nog ooit zoekt om het antwoord dus ook maar te posten in het topic... Het is mogelijk 8)