Sweex Router probleem (geen reactie op andere topic)

Pagina: 1
Acties:
  • 2.194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bolis
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik heb een probleem. Mijn sweex router 5 poorts (4 lan + 1 wan) doet het prima alleen ik kan niet in mijn router config scherm komen. Ik wil namelijk voor torrent downloaden een bepaalde poort open zetten. Ik heb alles al geprobeerd! Als ik http://192.168.2.1 in typ gebeurt er niks. Ook bij alle andere site's en help fora ben ik dit probleem niet tegen gekomen. De ipconfig staat netjes op 192.168.2.1en het internet werkt ook via wan. Alleen ik kan dus niet in de config komen van mijn router! Help mij please!

http://www.sweex.nl/product.asp?pid=302

• Mortharer
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-06-2025

@

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-05 16:09

mace

Sapere Aude

heb je de router al wel eens gereset?
Soms lopen ze een beetje vast, terwijl het internet nog wel werkt.

Probeer dus eerst even een kleine reset, als dat niet werkt een factory reset (moet je wel je router opnieuw instellen), daarvoor moet je dat knopje achterop lang inhouden (10 sec. ofzo dacht ik)

• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 08:25
En probeer eens of je hem wel kan pingen, je hebt zeker geen proxy aan staan of iets dergelijks?
En aangezien je een router hebt.. probeer eens vanaf een andere pc.. of telnet desnoods of iets dergelijks ;)
Zat laatst ook bij iemand een router in te stellen, maar die pc had zoveel extra vage services erop staan dat ik ook niet eens meer op de router kon komen...

• Bolis
ze doen het allemaal niet ik zal de router resetten.

• Bolis
hij doet het na de reset :) ty peepz. Mijn vader zei dat ik niet zomaar moest resetten dus daarom vroeg ik eerst even om advies ty peepz :)

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:20

Acheron

updatepack.nl

En als jij aangeeft dat je alles geprobeerd hebt, wat kunnen wij er dan aan doen?

En een topic schoppen mag, maar geef dan ook aan wat je geprobeerd hebt. Zo krijg je meer reacties

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Bolis
zowiezo krijg je in het oude topic minder reacties, omdat daar veel minder mensen kijken. Tja ik had toen geen tijd en mijn vader was best pissig, omdat we er niet uitkwamen enzo. Sorry maar het rebooten wou hij gewoon niet ik moest eerst orienteren snap? We hebben er 3 uur aangezeten :O.

• mace

mace

Sapere Aude

En vertel je pa maar dat een reset geen kwaad kan ;)

• Bolis
hehe ok ;)

:O

• wallywally
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 11:09
Werkt een telnet verbinding wel? Ping ernaar?

• mace

mace

Sapere Aude

wallywally schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 09:49:
Werkt een telnet verbinding wel? Ping ernaar?
Heb je wel de rest van het topic gelezen? Het is al opgelost ;)
Pagina: 1