[Exchange 2003] E-mail wordt dubbel ontvangen bij een cc*

Pagina: 1
Acties:

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-02 08:54
Hallo,

Ik heb een heel raar probleem op een Windows 2003 server met Exchange 2003.

Zodra ik een mailtje stuur naar bijv. pietje@test.nl en een CC naar pietje@home.nl dan gaat alles goed. MAAR zodra ik een mailtje stuur naar pietje@test.nl en een CC naar pietje2@test.nl (dus met dezelfde domeinnaam) dan wordt de e-mail bij beide gebruikers dubbel ontvangen.

Hoe kan dit?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik haal even de overtollige hoofdletters uit de topictitel. Kan je met het tracken van berichten via de System Manager nog wat vinden? En is er misschien een forwarder oid ingesteld?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-02 08:54
sanfranjake schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:57:
Ik haal even de overtollige hoofdletters uit de topictitel. Kan je met het tracken van berichten via de System Manager nog wat vinden? En is er misschien een forwarder oid ingesteld?
Via het tracken van berichten kan ik niks terug vinden. En er is ook geen fowarder ingesteld, dus daar ligt het volgens mij niet aan.

Verwijderd

logging al omhoog gezet op msexchangetransport (alle categorieen naar max)? Exbpa al gedraaid om te zien of die die nog vreemde dingen vindt? Draai je een exchange aware virusscanner? Zo ja zet die eens uit. File level antivirus draaien? Zo ja heb je je exchsrvr folders geexclude?