Toon posts:

memory stick duo pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst een nieuwe mobiel aangeschaft (sony ericsson k750i). In deze mobiel zit een verwisselbaar geheugen kaartje (memory stick duo pro). nu wil ik een nieuwe geheugen kaart gaan kopen van 512 mb maar onder de duo pro kaarten zijn weer verschillende soorten zoals:

- SONY Memory Stick Duo PRO High Speed
- SanDisk Memorystick Duo
- SanDisk Ultra II Memory Stick PRO Duo
- SanDisk Memory Stick PRO Duo
- Dane Elec Lexar Memorystick Duo

nou is mijn vraag, wat is het verschil tussen deze geheugen kaarten en welke kan ik het beste kope?

Verwijderd

SanDisk Memory Stick PRO Duo is de beste

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 23:58
Sony is natuurlijk de originele merk van de MemoryStick.
Sandisk is ook een heel goed merk.

De gewone en Ultra II bij Sandisk of High Speed bij Sony zijn de snellere varianten van de kaartjes.

Ik zal je niet aanraden om die snellere kaartjes te kopen, het verschil merk je niet op een telefoon. Alleen bij het uitlezen en schrijven in je PC met een usb2.0 cardreader, maar dat verschil is ook niet waard voor het geld.

Mijn advies gaat naar Sandisk MemoryStick PRO Duo 512MB

Oh ja, Sandisk levert ook nog een MemoryStick Duo adapter erbij. Dit is een adapter om je Duo een normale size van te maken en in andere apparaten en cardreaders te gebruiken. Sony levert de adapter er niet bij.

Ik heb dit uit ervaring van mijn vakantie in China/Hong Kong. Had daar 2x Pro Duo 1GB gekocht voor omgerekend 70 euro per stuk =)

Verwijderd

Lees het sony ericson k750 topic!

Hier staat in de startpost de mogelijke kaartjes, waar je de keuze hebt uit Sony en Sandisk kaartjes, deze zijn allemaal Duo Pro, wat ook de bedoeling is bij de k750i

Verwijderd

Topicstarter
ik zie op de site hieronder dat hier ook een adapter bijgelevert wordt terwijl het wel een sony is
http://www.mistergooddeal...kelkoo_be_nl_extract_hifi