@Home overijssel traag of ligt het aan mij?

Pagina: 1
Acties:

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Topicstarter
Hmm, met Nederlandse sites is @home ontiegelijk traag, m'n 56K modem gaat nog sneller :(. Maar met buitenlandse sites heeft @home geen moeite. Is dit bij nog meer mensen of ligt het aan mij?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

ik woon dan niet in Overijsel, maar @home Assen is ook zwaar traag :r

Verwijderd

@home emmen (hiero dus) is ook retetraag, en ik heb ook geen mailtjes ontvangen die mij gister al gestuurd zijn.
Belde net een vriendin van mij met de vraag of ik haar mailtjes niet had ontvangen of zo, dus de mailserver is ook niet in orde.

Verwijderd

Enschede hier....

Aleen de mailserver is kut op dit moment.

Over de snelheid kan ik niet erg veel zeggen, ik zit tijdelijk achter een P120, dus het verschil tussen 400 KB/s en 200 merk ik tog niet. (deze bak trekt max 150K/s)

Ik vind @sloom de laatste tijd best goed.

Ze hebben hier af en toe een maand lang een kutverbinding.
4 maand geleden een keer, jaar geleden, en 1,5 jaar geleden een wat langere tijd.

Er zal binnenkort vast wel weer een upgrade komen

Over het algemeen ben ik wel tevreden, aleen die 89,- per maand mag wel wat minder en die uploadlimiet moet er af.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:54
ah dan lag het dus niet aan mijn NIC (heb al netwerkkaarten zitten ombouwen en al), @Home enschede was zwaar bagger, alleen mIRC was te doen. Nu is het weer op het oude (ook zuigende) niveau...kan ik verder met mijn werkstuk :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

@home Tilburg hier. Zwaar bagger al een maand. Binnen Nederland traag, daarbuiten fokking onmogelijk.

Ik heb net mail van 20 December binnen en zenden gaat niet want de mailserver ZIT VOL!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/mailvol.gif

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hier (Assen) is het ook afwisselend traag.. en de mailserver doet ook al een paar dagen heel vreemd :(

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 19:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
@home enschede is redelijk, tot 16:00 daarna gaat het een stuk slechter :(

maar vrijdag lag het er net 1,5 uur uit toen een een .plan wilde posten :( stroomstoring in een signaalversterker oid ...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

@Home Hengelo (OV) hier is best goed, trager dan normaal maar surfen gaat nog prima.

Ik ben toch malle pietje niet!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Snelheid hier in Rosmalen is ok.. Alleen mailtjes sturen gaat NIET....

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Raar, in den bosch heb ik geen probleem. :? Zelfs niet met mail.

Tenminste NU niet.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 14 januari 2001 20:58 schreef Panzer het volgende:
Hmm, met Nederlandse sites is @home ontiegelijk traag, m'n 56K modem gaat nog sneller :(. Maar met buitenlandse sites heeft @home geen moeite. Is dit bij nog meer mensen of ligt het aan mij?
Hmm... dat verschil nog niet bekeken... maar ik ben het er wel mee eens dat @HOME de laatste tijd zuigt.... (Zwolle)
Downloads zijn traag (150kb/s ipv 250+kb/s)... maar normale pagina's zijn echt belachelijk traag..........

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Topicstarter
Hmm, heb net een nieuwe image op mijn system gegooid. eerste keer fout, maar ben er nu eindelijk weer. :)
Maar nu ik weer op internet zit vind ik het surfen weer ontiegelijk meevallen, downloaden nog niet geprobeerd. Maar hopelijk dat dit niet vaker gebeurd. Anders ga ik :'(

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

ik weet niet waar @home mee bezig is maar het zuigt echt big time!! (Tilburg)

Surfen gaat nog wel redelijk maar mailontvangen?? begin daar maar niet aan om van versturen maar HELEMAAL niet te spreken

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Inderdaad @Home is zeer traag op het moment
FF download testje gedaan normaarl +/- 90k en hoger
nu +/- 12k ( zelfde side uiteraard )

Dit sucks BIG time :(

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Topicstarter
Op zondag 14 januari 2001 23:25 schreef Lars The 18Th het volgende:
Inderdaad @Home is zeer traag op het moment (ALMELO)
FF download testje gedaan normaarl +/- 90k en hoger
nu +/- 12k ( zelfde side uiteraard )

Dit sucks BIG time :(
Ook al Almelo. Heb nog niet gedownload, maar surfen gaat prima.

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 11:47
Op zondag 14 januari 2001 21:05 schreef blueeyes het volgende:
@home emmen (hiero dus) is ook retetraag, en ik heb ook geen mailtjes ontvangen die mij gister al gestuurd zijn.
Belde net een vriendin van mij met de vraag of ik haar mailtjes niet had ontvangen of zo, dus de mailserver is ook niet in orde.
Dat is raar. Een kennis van mij haalt vanuit Emmen met kabel gemiddeld 80 KByte/s vanaf mijn FTP. Dus dat het zo langzaam gaat bij jou ligt of aan je wijk, of aan je hardware.

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

@sloom is hier in overijssel (zoals wij het zeggen):

zo troag as dikke stront deur 'n trechter

ik haal met DAP gemiddelden van 80KB/s
terwijl ik verhalen hoor van mensen over 400KB/s
dat haalde ik ook wel een paar maanden geleden, maar nu toch echt niet meer :(

heel af en toe haal ik nog wel uitschieters naar de 150 enzo, maar dan moet het rustig zijn op i-net (middernacht enzo)

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 16:50
@home traag?

no way gose!

Hier in Hengelo (o) heb ik al een tijdje nix meer te klagen over @home hoor!
Alleen idd de meelserver die wel is kuren heeft.

Voor de rest ben ik een tevreden @home gebruiker!

:)

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

@home almelo hiero, snelheid is prima, alleen de mailserver ligt zwaar op zijn kop :(

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:29
Gaat klagen. Samen met andere gebruikers in de wijk. Je zult zien dat dat werkt. Want 89 per maand verwacht men toch het een en ander van.
Wat ook kan is dat je in een achterbuurt gaat wonen. In Zwolle heb je de Indische buurt en van oudsher wonen daar niet de meest sociale en ontwikkelde types.
Een maatje van mij zit aan de rand. Met @home haalt ie gemiddeld 400-600kbyte/s.
Volgens essent is dat omdat in de wijk om dit moment slechts 35 aansluitingen telt.
deel dan maar 100 Mb/s= 12,5 Mbyte/s door 35 ~ 360 kbyte/s per aansluiting.
In een Wipstrik in Zwolle zijn op 1 hoofdverbinding zo'n 150-200 aansluitingen.
Dus wat blijkt, wil je een sneele aansluiting, ga in een onderontwikkelde wijk wonen.

Nature will strike back.....

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op maandag 15 januari 2001 11:36 schreef coolgoza het volgende:
Gaat klagen. Samen met andere gebruikers in de wijk. Je zult zien dat dat werkt. Want 89 per maand verwacht men toch het een en ander van.
Wat ook kan is dat je in een achterbuurt gaat wonen. In Zwolle heb je de Indische buurt en van oudsher wonen daar niet de meest sociale en ontwikkelde types.
Een maatje van mij zit aan de rand. Met @home haalt ie gemiddeld 400-600kbyte/s.
Volgens essent is dat omdat in de wijk om dit moment slechts 35 aansluitingen telt.
deel dan maar 100 Mb/s= 12,5 Mbyte/s door 35 ~ 360 kbyte/s per aansluiting.
In een Wipstrik in Zwolle zijn op 1 hoofdverbinding zo'n 150-200 aansluitingen.
Dus wat blijkt, wil je een sneele aansluiting, ga in een onderontwikkelde wijk wonen.
dan moet @home zijn bandbreedte aanpassen.. ik blijf toch geen 89 piek betalen als de buren ook kabel nemen en mijn halve bandbreedte wegsnoepen :?

Verwijderd

Hier in Roosendaal, gewoon altijd snel alleen de mail server ligt er soms uit dan.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
volgens mij ben ik de enige in Overijssel die zwaar tevreden is met @home. heerlijk die snelheden van rond de 300. ik heb niets te klagen hiero. en de meelserver heb ik ook geen problemen mee, maar ik weet niet hoe lang dat probleem er al is (heb een tijdje niet gemeeld). @home roeleert zwaar voor mij.
en je moet maar zo denken: zolang je maar geen casema hebt:)
Op maandag 15 januari 2001 11:39 schreef Sequence het volgende:
[..]
dan moet @home zijn bandbreedte aanpassen.. ik blijf toch geen 89 piek betalen als de buren ook kabel nemen en mijn halve bandbreedte wegsnoepen :?
en daar heb ik dus lekker geen last van, heerlijk gewoon, allemaal van die bejaarde buren om je heen:D

Verwijderd

@home = gewoon traag.

Geef mij gewoon min. 1 meg upload.

Verwijderd

Ik heb nu al Kabel sinds September 1999...
Ik was de eerste in gem. Enschede...
Het was nog in de proef periode...

Damn wat heb ik een jaar lang genoten van de geweldige snelheid, tot ze kwamen met de 100 piek actie en mijn kameraden, en eigenlijk iedereen Kabel nam. Toen werdt het wel anders :(
Ik werdt ineens voor de afgelopen kerstdagen van het net gegooid, en de monteur kon pas na 1 week komen. Het was namelijk vakantie tijd. NEEE IK HEB OOK GEEN VAKANTIE!!!! 24 uur thuis, en 24 uur geen verbinding. AAHHH THE HORROR.:(:(:(
De monteur zei dat ze mij elektronisch, van afstand, op een andere poort getracht hebben te zetten...

1 week daarna kwamen ze met de GRATIS DRAADLOZE MUIS ACTIE. Damn kunnen die gosers niet nadenken ofzow???:? Meelserver ging irritant doen enz enz...

Ik ben nu een echte anti @HOME'er geworden.
En voor iedereen die nog geen probs heeft, wacht maar.....>:)

Verwijderd

Heeft iemand nog updated info over de @home problemen? (Inside info maybe???)
Ikzelf (Helvoirt, Tilburg) heb sinds 11 januari een trage connectie. (ging van 300kbps :7 naar +/- 15kbps :'( )

Ben altijd een meer dan tevreden geweest, maar nu....... :(:(:(

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 10:43

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Voor iedereen die geen mail op kan halen.
Probeer een netmail.home.nl i.p.v. mail als server te halen, dit werkt bij mij perfect.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:56
Bij mij in Weert geen enkel probleem...
Meel is wel iets trager; maarja.. heb mun eigen meelserver dus die van @home interesseerd me weinig...
En lekker met iets van 300kb/s te leechen..

Pvouput live

Verwijderd

@hooooom Zwolle zuigt de laatste tijd ook behoorlijk ik heb hier max 177kb/s. dat terwijl ik hier een aantal weken terug nog 250kb/s + haalde. Ik weet niet waar @home mee bezig is maar het begint verdacht veel op UPC te lijken!!!!!!!!!!!! en dat wil natuurlijk niemand! het wordt tijd dat we met zijn allen gaan klagen (wel niet op de helpdesk want die is nooit bereikbaar!!!!!!!!) of gewoon unaniem niet betalen gewoon blokkeren die afschrijving!

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 18:55 schreef DAVINCE het volgende:
@hooooom Zwolle zuigt de laatste tijd ook behoorlijk ik heb hier max 177kb/s. dat terwijl ik hier een aantal weken terug nog 250kb/s + haalde. Ik weet niet waar @home mee bezig is maar het begint verdacht veel op UPC te lijken!!!!!!!!!!!!
maar 177kb/s? ja dat is wel een ramp!!!!!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hier @home Weert.

Verbinding is zwaar kut de laatste paar dagen :(

Van de mailserver heb ik wisselend last...
Pagina: 1