If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Belde net een vriendin van mij met de vraag of ik haar mailtjes niet had ontvangen of zo, dus de mailserver is ook niet in orde.
Verwijderd
Aleen de mailserver is kut op dit moment.
Over de snelheid kan ik niet erg veel zeggen, ik zit tijdelijk achter een P120, dus het verschil tussen 400 KB/s en 200 merk ik tog niet. (deze bak trekt max 150K/s)
Ik vind @sloom de laatste tijd best goed.
Ze hebben hier af en toe een maand lang een kutverbinding.
4 maand geleden een keer, jaar geleden, en 1,5 jaar geleden een wat langere tijd.
Er zal binnenkort vast wel weer een upgrade komen
Over het algemeen ben ik wel tevreden, aleen die 89,- per maand mag wel wat minder en die uploadlimiet moet er af.
Verwijderd
Ik heb net mail van 20 December binnen en zenden gaat niet want de mailserver ZIT VOL!
maar vrijdag lag het er net 1,5 uur uit toen een een .plan wilde posten
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik ben toch malle pietje niet!
Hmm... dat verschil nog niet bekeken... maar ik ben het er wel mee eens dat @HOME de laatste tijd zuigt.... (Zwolle)Op zondag 14 januari 2001 20:58 schreef Panzer het volgende:
Hmm, met Nederlandse sites is @home ontiegelijk traag, m'n 56K modem gaat nog sneller. Maar met buitenlandse sites heeft @home geen moeite. Is dit bij nog meer mensen of ligt het aan mij?
Downloads zijn traag (150kb/s ipv 250+kb/s)... maar normale pagina's zijn echt belachelijk traag..........
Maar nu ik weer op internet zit vind ik het surfen weer ontiegelijk meevallen, downloaden nog niet geprobeerd. Maar hopelijk dat dit niet vaker gebeurd. Anders ga ik
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Surfen gaat nog wel redelijk maar mailontvangen?? begin daar maar niet aan om van versturen maar HELEMAAL niet te spreken
FF download testje gedaan normaarl +/- 90k en hoger
nu +/- 12k ( zelfde side uiteraard )
Dit sucks BIG time
Ook al Almelo. Heb nog niet gedownload, maar surfen gaat prima.Op zondag 14 januari 2001 23:25 schreef Lars The 18Th het volgende:
Inderdaad @Home is zeer traag op het moment (ALMELO)
FF download testje gedaan normaarl +/- 90k en hoger
nu +/- 12k ( zelfde side uiteraard )
Dit sucks BIG time
Dat is raar. Een kennis van mij haalt vanuit Emmen met kabel gemiddeld 80 KByte/s vanaf mijn FTP. Dus dat het zo langzaam gaat bij jou ligt of aan je wijk, of aan je hardware.Op zondag 14 januari 2001 21:05 schreef blueeyes het volgende:
@home emmen (hiero dus) is ook retetraag, en ik heb ook geen mailtjes ontvangen die mij gister al gestuurd zijn.
Belde net een vriendin van mij met de vraag of ik haar mailtjes niet had ontvangen of zo, dus de mailserver is ook niet in orde.
zo troag as dikke stront deur 'n trechter
ik haal met DAP gemiddelden van 80KB/s
terwijl ik verhalen hoor van mensen over 400KB/s
dat haalde ik ook wel een paar maanden geleden, maar nu toch echt niet meer
heel af en toe haal ik nog wel uitschieters naar de 150 enzo, maar dan moet het rustig zijn op i-net (middernacht enzo)
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
no way gose!
Hier in Hengelo (o) heb ik al een tijdje nix meer te klagen over @home hoor!
Alleen idd de meelserver die wel is kuren heeft.
Voor de rest ben ik een tevreden @home gebruiker!
Wat ook kan is dat je in een achterbuurt gaat wonen. In Zwolle heb je de Indische buurt en van oudsher wonen daar niet de meest sociale en ontwikkelde types.
Een maatje van mij zit aan de rand. Met @home haalt ie gemiddeld 400-600kbyte/s.
Volgens essent is dat omdat in de wijk om dit moment slechts 35 aansluitingen telt.
deel dan maar 100 Mb/s= 12,5 Mbyte/s door 35 ~ 360 kbyte/s per aansluiting.
In een Wipstrik in Zwolle zijn op 1 hoofdverbinding zo'n 150-200 aansluitingen.
Dus wat blijkt, wil je een sneele aansluiting, ga in een onderontwikkelde wijk wonen.
Nature will strike back.....
dan moet @home zijn bandbreedte aanpassen.. ik blijf toch geen 89 piek betalen als de buren ook kabel nemen en mijn halve bandbreedte wegsnoepenOp maandag 15 januari 2001 11:36 schreef coolgoza het volgende:
Gaat klagen. Samen met andere gebruikers in de wijk. Je zult zien dat dat werkt. Want 89 per maand verwacht men toch het een en ander van.
Wat ook kan is dat je in een achterbuurt gaat wonen. In Zwolle heb je de Indische buurt en van oudsher wonen daar niet de meest sociale en ontwikkelde types.
Een maatje van mij zit aan de rand. Met @home haalt ie gemiddeld 400-600kbyte/s.
Volgens essent is dat omdat in de wijk om dit moment slechts 35 aansluitingen telt.
deel dan maar 100 Mb/s= 12,5 Mbyte/s door 35 ~ 360 kbyte/s per aansluiting.
In een Wipstrik in Zwolle zijn op 1 hoofdverbinding zo'n 150-200 aansluitingen.
Dus wat blijkt, wil je een sneele aansluiting, ga in een onderontwikkelde wijk wonen.
en je moet maar zo denken: zolang je maar geen casema hebt:)
en daar heb ik dus lekker geen last van, heerlijk gewoon, allemaal van die bejaarde buren om je heen:DOp maandag 15 januari 2001 11:39 schreef Sequence het volgende:
[..]
dan moet @home zijn bandbreedte aanpassen.. ik blijf toch geen 89 piek betalen als de buren ook kabel nemen en mijn halve bandbreedte wegsnoepen
Verwijderd
Ik was de eerste in gem. Enschede...
Het was nog in de proef periode...
Damn wat heb ik een jaar lang genoten van de geweldige snelheid, tot ze kwamen met de 100 piek actie en mijn kameraden, en eigenlijk iedereen Kabel nam. Toen werdt het wel anders
Ik werdt ineens voor de afgelopen kerstdagen van het net gegooid, en de monteur kon pas na 1 week komen. Het was namelijk vakantie tijd. NEEE IK HEB OOK GEEN VAKANTIE!!!! 24 uur thuis, en 24 uur geen verbinding. AAHHH THE HORROR.:(:(
De monteur zei dat ze mij elektronisch, van afstand, op een andere poort getracht hebben te zetten...
1 week daarna kwamen ze met de GRATIS DRAADLOZE MUIS ACTIE. Damn kunnen die gosers niet nadenken ofzow???
Ik ben nu een echte anti @HOME'er geworden.
En voor iedereen die nog geen probs heeft, wacht maar.....>:)
Ben altijd een meer dan tevreden geweest, maar nu....... :(:(
Probeer een netmail.home.nl i.p.v. mail als server te halen, dit werkt bij mij perfect.
Meel is wel iets trager; maarja.. heb mun eigen meelserver dus die van @home interesseerd me weinig...
En lekker met iets van 300kb/s te leechen..
Verwijderd
Verwijderd
maar 177kb/s? ja dat is wel een ramp!!!!!Op dinsdag 16 januari 2001 18:55 schreef DAVINCE het volgende:
@hooooom Zwolle zuigt de laatste tijd ook behoorlijk ik heb hier max 177kb/s. dat terwijl ik hier een aantal weken terug nog 250kb/s + haalde. Ik weet niet waar @home mee bezig is maar het begint verdacht veel op UPC te lijken!!!!!!!!!!!!
Verbinding is zwaar kut de laatste paar dagen
Van de mailserver heb ik wisselend last...