Toon posts:

tv kaart software!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem want ik heb en tv kaart bij mijn laptop gekregen en daar zat de software powercinema bij maar met die programma krijg ik niet alle zenders te zien. En ik kan ze ook niet handmatig opzoeken met de frquentie!

Weet iemand anders een goed programma wat ik kan gebruiken en dan daar wel een frequentie in kan vullen?

thnx

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

als je chip wordt ondersteund zou ik gaan voor dscaler

(en om dan meteen even te spammen: voor de instellingen O-)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 12:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

dit soort porgramma's staat in dit topic:

Overzicht TV kaart software!

toevallig dezelfde topic title als jij (dus volgende keer search gebruiken)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Yup, zie de link van leuk_he.

Gezien dat mooie overzicht sluit ik deze wel, open evt. een nieuwe als je er niet uit komt (even aangenomen dat je te specifieke wensen hebt om in dat topic te bespreken). Probeer de programma's die je daar (en in andere topics) ziet eerst even voor je een vraag stelt. Eerdere kennis niet gebruiken is zonde. Dan kunnen we daarna altijd nog gaan meedenken als je meer inzicht hebt in wat je wilt.

offtopic:
Een uitroepteken in de topictitel staat zo overdreven schreeuwerig, was dat in dit geval nu echt nodig? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.