Toon posts:

Exchange koppeling [ASP.NET VB]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een koppeling maken tussen mijn ASP.NET applicatie en Exchange Server. Met deze koppeling wil ik de afspraken in de agenada's van verschillende gebruikers bekijken. Verder wil ik afspraken aan kunnen maken en verwijderen. Hoe kan ik dit realiseren. Enig onderzoek op internet heeft het mij niet duidelijk gemaakt. Misschien heeft een van jullie hier ervaring mee en kan mij op weg helpen met behulp van voorbeelden of andere manieren.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28
Hmm,
een kleine zoektocht via google leverde me dit op

klik
klik

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Ja als ik google dan vind ik ook wel pagina's die gerelateerd zijn met dit ondewerp, maar echt goede voorbeelden zijn er niet aanwezig. Verder is mij het nog steeds niet duidelijk welke manier ik het beste kan gebruiken in mijn ASP.NET appicatie. Moet ik gebruik maken van de ExOLEDB provider of de WebDav methode? Verder vraag ik mij af wat de eisen zijn die gesteld worden aan de security van Exchange server. Hoe moeten de folders zijn aangemaakt zodat ze toegankelijk zijn vanuit mijn ASP.NET applicatie?

Misschien kan ik geholpen worden met meer dan een link? Niet dat ik ondankbaar ben hoor ;)!