[Access 2000] Afdrukken selectievakjes op hp510*

Pagina: 1
Acties:

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08-2025
Hi,

Gister heb ik een nieuwe printer geïnstalleerd (HP 6122) en als ik rapporten afdruk, drukt die de selectievakjes (die vierkante met/zonder vinkje) niet af ! Wel de kolomkop van betreffende kolom, maar niet de gegevens van die kolom !

Ik heb alle instellingen van de printer al nagekeken, ook al de laatste driver via HP gedownload en geïnstalleerd en in Access zelf gespeurd maar kom er niet uit...

Hopleijk weet iemand een oplossing want het is essentiel voor mijn werk dat deze dingen afgedrukt kunnen worden...

Groetjes en dank voor meedenken !

Joyce :-)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bij de eigenschappen van je selectievak is er, naar mijn weten, een optie om aan te geven of je je element zichtbaar wilt hebben bij printen.

Het is voortaan ook handig om even erbij te vermelden welke versie je van Access gebruikt :)
Daarnaast hoef je niet meer te groeten onder elke post
Welkom op GoT \o/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• eeyore98
sorry... Access 2000 is de versie, en met de vorige printer (een HP 510 - oud beestje) ging het prima.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan zet ik dat er nog even bij in de topictitel :) Heb je al gekeken bij de optie die BtM909 aangaf?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ben bang dat het aan de printerdriver ligt. Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt.

Oplossing was toen het selectievakje vervangen door een tekstvak en daarin een X laten zetten bij True en niets bij False.

Beetje symptoonbestrijding terwijl je liever het probleem oplost, maar ik kan niets anders bedenken.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• eeyore98
dank voor meedenken zover.... we hebben zo'n enorme hoeveelheid databases dat vervangen van de selectievakjes een ondoenlijke bezigheid is...
kan overigens niet vinden waar ik die eigenschap voor selectievakjes kan instellen ???

• eeyore98
zie opeens dat er nu een foutje in de kop staat... de printer met de problemen is niet de 510 (die deed het prima) maar de 6122..... !

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:26

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik kan nog een paar 'tests' bedenken:
• nog een keer een andere printer+drivers aansluiten, verder niets veranderen aan de database.
• printen naar een pdf (via een gratis pdf printer driver, bijv. pdf95) en dan naar die 'kapotte' printer
• printer aansluiten op andere computer en dan printen
• heb je echt de allerlaatste drivers?

Ik denk dat t probleem niet in Access zit of te verhelpen is met Access.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• eeyore98
zal dit topic ook eens in overige hardware plaatsen - hoort het toch meer thuis denk ik...
Pagina: 1