P2-233 veel sneller dan celly 366?

Pagina: 1
Acties:

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:54

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Ik heb voor de canaval voor op de kar een celly 366 gekocht. Ik ga daar een mp3 mix programma op draaien. die p2-233 van vorig jaar was te langzaam. Nu zit ik me alleen af te vragen hoeveel sneller die celly is wat betreft decoding. Iemand???

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:28
Hoe kan een p2-233 nu te langzaam zijn om mp3 af te spelen?

Ik heb hier een p1-133 met 16mb ram en die speelt perfect mp3tjes (zowel onder win98 als linux).

• Killjoy

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Gaat om een mp3 mix systeem. dus zo'n programma (pcdj) dat automatisch in-en out fade + pitch control. Is eigenlijk een dubbele speler en vergelijkbaar met een soort draaitafel of zo.
Op die 233 bleef pcdj wel eens een paar seconden hangen bij het crossfaden.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• lithoijen
  • Laatst online: 11:28
Ah op die manier. Maar hoeveel geheugen had je er dan inhangen? En wat voor programma's gebruik je dan? Want het lijkt me dat zo'n celly toch wel moet voldoen.

• Killjoy

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Situatie vorig jaar:
Honda 4-takt aggregaat met miezerig tankje (12 maal leeg)
p2-233 met 96 Mb geheugen en 1,6 GB harde schijf.
Win 95B om het stabiel te houden
Dit jaar celly 366, win 95B, 96 MB en 6 GB schijf
Misschien 2 geluidskaarten, maar ik weet niet of dat werkt. Moet nr 2 nog kopen

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Overklokken niet mogelijk? Je hoeft je op de kar in elk geval geen zorgen te maken wat betreft de koeling. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Killjoy

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Overklokken wordt lastig. Krijg rare vervorming van het geluid bij grondfrequenties boven 68 MHz. Wat de oorzaak is weet ik niet. Vorig jaar met die 233 zelfde probleem.
Temperatuur zeker geen probleem. Vorig jaar met die hagel en sneeuw bleef de CPU en systeemtemperatuur onder de 20 graden. De eerste keer dat ik 'smorgens bootte was de systeemtemperatuur 4 graden. De monitor werd er letterlijk groen en blauw van

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

Krijg rare vervorming van het geluid bij grondfrequenties boven 68 MHz
jij hebt goeie oren :+

maar ik heb hier ook een celly 366@550, nergens last mee.. en al helemaal niet met mp3's afspelen

• Yigal76
  • Laatst online: 16-04 21:49
Je Honda opvoeren (= tweaken)

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:06
haah 300volt.... vet overklokken dan!
Pagina: 1