Toon posts:

[Showcase] Wat vinden jullie van deze foto's? (C350d+Tamron)

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eerste echte ervaringen met digitale fotografie gemaakt met een Canon 350d en een Tamron 18-200 XRdII f3.5-6.3 LD objectief. Ooit 15 jaar geleden wel eens wat met een analoge spiegelreflex gedaan, daarna zo goed als niets meer.
Ben erg benieuwd naar jullie meningen, tips en kritiek...

Kijk op http://www.get-your-kix.nl/share/CanonEos350d

Ik heb sommige plaatjes nog wat bewerkt in Photoshop...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 23:19 ]

Verwijderd

Getsie, beesten achter gaas?
Zitten leuke tussen, ik had er alleen wat beter op gelet dat je het gaas niet zo zou zien...
Check voor voorbeelden ook mijn website eens, zie profiel...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Had je trouwens expres je ISO-waarde op 1600 staan? Ik vind persoonlijk namelijk dat dr redelijk wat (teveel IMO) ruis in je foto's zit. En als ik dan zie dat je foto's op 1/2000-ste maakt, dan lijkt me 1600 redelijk overbodig, of sla ik nu de plank mis :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:02:
Getsie, beesten achter gaas?
Zitten leuke tussen, ik had er alleen wat beter op gelet dat je het gaas niet zo zou zien...
Check voor voorbeelden ook mijn website eens, zie profiel...
Mmm.. Ging mij meer om het oog precies door dat gaas. Misschien had ik wat meer moeten croppen?
Keek net op jouw site. Staan mooie plaatjes op. Vind ze alleen vaak iets te 'warm'. Kan dat kloppen? Waarom doe je dat?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 00:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Osiris schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:08:
Had je trouwens expres je ISO-waarde op 1600 staan? Ik vind persoonlijk namelijk dat dr redelijk wat (teveel IMO) ruis in je foto's zit. En als ik dan zie dat je foto's op 1/2000-ste maakt, dan lijkt me 1600 redelijk overbodig, of sla ik nu de plank mis :P
In een aantal gevallen wel, we hebben een redelijk donkere zomer (heb de camera pas een paar maanden). Ik ben nog niet echt goed in langere sluitertijden (snel beweging), dus dan maar wat inboeten met als gevolg ruis.. Maar nee, over het algemeen sla je de plank zeker niet mis dus. Maar afgezien van de technische details; het gaat om de foto's. Wat vind je daar van?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-01 01:27

shameblaster

BB4E^Cons

heel mooi, vooral de DOF bij prikkeldraad
maareh , zet hier wat thumbs neer ;)

Cons:::BB4E

Verwijderd

Topicstarter
shameblaster schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:18:
heel mooi, vooral de DOF bij prikkeldraad
maareh , zet hier wat thumbs neer ;)
Ja he? Was een lucky shot, liggend in de wei vanuit het blote handje...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

K!Xsolo: bij showcases is het de bedoeling om hier in FG de foto's te posten, en niet zomaar een linkje naar een gallery te plaatsen :) Aangezien dit dus geen echte showcase is, gaat hij dicht ;) Je kan hem opnieuw posten mèt foto's zoals showcases beschreven staan in Fotografie Policy :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.