Toon posts:

Check op PC systeem voor games en multimedia

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi gamers, pc experts, forum bezoekers, nurds en belangstellenden,
Tips en opmerkingen zijn welkom op wat ik heb samengesteld. Ik wil behoorlijk kunnen gamen, maar ook multimedia toepassingen kunnen draaien. Ik begon met een AMD board met de mogelijkheid van SLI en nu 1 goede VGA kaart erin. Als de games nog veeleisender worden over een jaar of zo een tweede kaart. Min 160 GB harde schijf, DVD/CD writer en speler, card reader, WIN XP media center. Ik dacht het voor tegen de 1000 euro kon, echter inmiddels op 1170 beland. Mede omdat ik nu ook Kast + voeding vast op de groei heb ingesteld.
Tips? Adviezen? Ben ik wat vergeten?

Coolermaster Centurion 5 Black/silver
Coolermaster Real Power RS-RS-450-ACLY
Athlon 64 3200+ Skt 939 2000 FSB Boxed 512kb Venice 196,45 euro
2x Dane-Elec DDR 512MB 400 PC3200 CL3
Asus A8N-SLI Nforce4 Ultra Skt 939
Maxtor 160GB SATA 7200RPM 8MB Diamond Max 10
ASUS Geforce N6600 GT 128MB PCI-Express TV-out. DVI
Nec 3540 DVD Dual Layer 16x Zwart
Lite On 16x 48x ide
Nec 1.44 mb Floppydrive Zwart
Sweex Multipanel 9 in 1
Windows XP Home Licentie + Installatie
Assemblage
Totaal ca. 1170 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

wil je nu win xp home of win media center :?
verder is het wel een leuk systeem hoewel je waarschijnlijk voor hetzelfde geld als je nu kwijt bent aan dat Dane-Elec geheugen beter geheugen kan krijgen.

Windows XP Home Licentie + Installatie <- deze begrijp ik niet helemaal ?
kan je dan niet gewoon windows erbij kopen en zelf installeren ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:49
Muis en toetsenbord zijn wel handige gadgets om erbij te nemen :+ Verder ziet het er goed uit, alleen zou ik een videokaart van de 6800 reeks pakken. Maar aangezien je al boven je budget zit, is de 6600 natuurlijk ook een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja tikfoutje, het wordt WIN Media Center (voor de luttele meerpijs van 6 euro tov XP home).
Tips voor beter geheugen dan Dana-Elec tegen dezelfde prijs? Die Dana_Elec zijn 59 per stuk.

Muis en toestenbord, heb je die nodig dan, een joystick is toch voldoende :*)
Ik heb nog een prima draadloze keyboard/muis set van Logitech evenals een goede monitor. Inderdaad is het kosten snijden en die 6800 is toch net even te duur. Of ik moet gaan schrappen in zaken als de kast en de voeding en gaan voor een goedkope kast+standaard voeding. Wat is wijsheid?