Ik heb mijn boxjes aangesloten op de groene poort op mijn moederbord maar nu heb ik geen geluid.
Nou heb ik al even rondgevraagd en er werd tegen mij gezegd dat ik jumpers moest verplaatsen.
Dus heb ik even in het boekje gekeken en kwam het volgende tegen:
Front panel audio connector
This is an interface for the intel front panel audio cable that allow convenient connection of audio devices.
By default, the pins labeled LINE_OUT_R/BLINE_OUT_R and the pins LINE_OUT_L/BLINE_OUT_L are shorted with jumper caps. remove the caps only when you are connecting the front panel audio cable.
Ook stond deze afbeelding erbij:

Nu heb ik 2 jumpers ( tenminste volgens mij 2) want bij 1 zit een ijzerdraadje en 1 is gewoon dicht.
Maar nu heb ik dus geen id waar ik die jumpers moet plaatsen.
Dus is er iemand die het wel weet? Of doe ik iets anders fout.
Nou heb ik al even rondgevraagd en er werd tegen mij gezegd dat ik jumpers moest verplaatsen.
Dus heb ik even in het boekje gekeken en kwam het volgende tegen:
Front panel audio connector
This is an interface for the intel front panel audio cable that allow convenient connection of audio devices.
By default, the pins labeled LINE_OUT_R/BLINE_OUT_R and the pins LINE_OUT_L/BLINE_OUT_L are shorted with jumper caps. remove the caps only when you are connecting the front panel audio cable.
Ook stond deze afbeelding erbij:
Nu heb ik 2 jumpers ( tenminste volgens mij 2) want bij 1 zit een ijzerdraadje en 1 is gewoon dicht.
Maar nu heb ik dus geen id waar ik die jumpers moet plaatsen.
Dus is er iemand die het wel weet? Of doe ik iets anders fout.