Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Draadloos telefoontoestel of headset bij VoipBuster

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen bij het volgende: ik gebruik VoipBuster en ben daar tevreden over. Ik wil echter graag "mobiel" in huis kunnen bellen/spreken. Bestaat er een draadloos telefoontoestel of een draadloze headset die goed met Voipbuster samenwerkt?

Al vast hartelijk dank voor je advies!

_/-\o_

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Als je het voipbuster topic had bekeken zag je dat er meerdere mogelijkheden zijn.

Even kort samengevat:

- Een bluetooth headset
Je PC moet aanstaan en je moet binnen bereik zijn van je stickkie

- Wifi phone (Zyxel heeft een hele geile)
Werkt gewoon via VOIP, en logt in op je eigen accespointje, alleen beetje duur

- ATA box met daarom een willekeurige (analoge) telefoon, al dan niet draadloos.
Ding hang je via ethernet aan je netwerkje, configgen (SIP) en gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Dank Smiley, ben pas sinds vanavond 'lid van de club' en moet nog wat wennen.

Vervolgvraag: ik heb nog een Addpac Voicefinder AP200 (vanuit een Tiscali-test). Is dat zo'n ATA-box die hiervoor zou kunnen inzetten? Ik kan hierover maar weinig info vinden.

Groet

Gertjan

• onedutch
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 19:54
Hi,

Ik bennu al meer dan 20 uur bezig op http://www.asterisk.org aan de gang te helpen. Dit is een PBX die o.a. Voip SIP aankan. Je kunt nu de voicefinder aansluiten op de asterisk server. En de asterisk server zou voipbuster moeten kunnen gebruiken voor telefoongesprekken.

Echter wat ik al zeg, het is mij nog niet gelukt, een voor mij complexe materie.

Greetz Tom

Op de WiKi van asterisk staat een voicefinder voorbeeld.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

Korakal

Up up up!

onedutch; ik zie niet helemaal in wat jouw vraag te maken heeft met dit topic. Je kunt -uiteraard na zelf eerst zoeken- een nieuw topic maken. Let wel op dat je goed aangeeft wát je hebt geprobeerd en gevonden (en wat daar niet aan lukte); dat mis ik nu nog in jouw post.

Dit topic is gesloten.