Toon posts:

dualboot probleem in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had altijd winxp 2 maal op mijn pc staan.
Bij het boten kon ik kiezen welke winXP ik wou hebben. Echter nou heb ik er een afgehaald. Echter bij het boten moet ik nog wel kiezen. Hoe kan ik dat er uit halen?

Ik heb al bij msconfig "alle paden controleren" gedaan. Dat werkt wel maar na het opstarten moet ik het weer terug zetten van msconfig (soort van foutmelding)

Daarna staan er weer 2 paden in:-( weg gooien mag dus niet van WinXP.

Wei heeft er een idee

Ik heb WinXP pro sp2

THNX
Kompas

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Klik met je rechter muisknop op Deze computer kies voor eigenschappen dan voor het tbblad geavanceerd.

Klik nu bij " opstart en herstelinstellingen" op de knop instellingen.

Hier kan je het eea instellen bij " systeem starten"

Je kan natuurijk ook de boot.ini file bewerken die staat in de root.

Mijn weblog

Verwijderd

Topicstarter
Hoe maak je een printscreen van een window (dus niet het hele scherm) dan kan ik de foutmelding laten zien. Wat u zegt heb ik dus al gedaan maar daar is windows het niet mee eens.

Dan moet ik het terug zetten. Als ik dat niet doe laat win die melding altijd zien bij het opstarten.

kompas

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:31:
Hoe maak je een printscreen van een window (dus niet het hele scherm) dan kan ik de foutmelding laten zien. Wat u zegt heb ik dus al gedaan maar daar is windows het niet mee eens.

Dan moet ik het terug zetten. Als ik dat niet doe laat win die melding altijd zien bij het opstarten.

kompas
Werkt het niet als je bij de optie " lijst met besturingssystemen weergeven.." het vinkje uitzet?

met ctrl+alt+printscreen kan je een scherm afdruk maken

Mijn weblog

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is letterlijk in de FAQ terug te vinden: dualboot probleem in XP
Zoals je al vaker is gevraagd is het toch echt de bedoeling dat je daar even kijkt voor je een topic opent. Lees de Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) daarover nog maar eens na ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.